به گزارش اکوایران، شرکت مهندسی نصیر ماشین از افزایش نرخ فروش محصولات خود خبر داد و بیان کرد در شش ماهه دوم سال 1401 معادل 25 درصد افزایش داشته و در سال 1402 تا پایان خرداد نیز بر مبنای آخرین افزایش قیمت 25 درصد بابت ماشین‌کاری دریافت شده است. همچنین آخرین نرخ جدید براساس 1402 و با در نظرگرفتن آخرین قیمت خام می‌باشد.

اما شرکت فجر انرژی خلیج فارس به همراه شرکت های مبین انژری خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی و پتروشیمی تندگویان اعلام کردند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابطال افزایش قیمت سرویس های حیاتی سال 1400، تاکنون هیچ گونه ابلاغیه رسمی از طریق مراجع قانونی و قیمت گذار محصولات مبنی بر ابطال و یا تغییر نرخ های فروش به این شرکت اعلام نشده است.

شرکت بیمه زندگی باران هم از فروش سهام شرکت انرژی پرسیا نیرو ایرانیان (سهامی خاص) و شناسایی سود 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی خبر داد.

شرکت کارتن ایران نیز اعلام کرد پیرو برگزاری مزایده چهت فروش 15 واحد آپارتمان در پروژه باغ فردوس، یک واحد از آپارتمانهای فوق به متراژ 91/5 متر مربع به آقای رحیم داننده بستان آباد واگذار شد.

شرکت فولاد افزا سپاهان مزایده جهت واگذاری پروژه تجاری اداری باروژ واقع در اصفهان برگزار می کند.

همچنین شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان عنوان کرد؛ از واگذاری پروژه تجاری و اداری باروژ واقع در اصفهان خیابان چهارباغ بالا در قالب مزایده خبر داده است.

شرکت توسعه و عمران امید (ثامید) عمده کاهش سود خالص دوره 3 ماهه متتهی به 29 اسفند ماه 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از فروش زمین موسوم به آتیه به مبلغ 1133 میلیارد تومان دانسته است.

همچنین شرکت کشاورزی ودامپروری بینالود نیشابور افزایش سود عملیاتی را ناشی از افزایش نرخ فروش شیر خام عنوان کرده است.

شرکت باما در خصوص عملکرد شرکت کانی کربن طبس و معدن زغال سنگ چاه رخنه شفاف سازی کرده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کدما، بکهنوج، سپیدار، سجام و ارفع سهام‌داران به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

شرکت دحاوی نیز پیشنهاد افزایش سرمایه 500 درصدی این شرکت از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رساند.