به واسطه انتشار صورت های مالی شش ماهه و بعضا 9 ماهه شرکت در سامانه کدال ، این سامانه این روز ها در حال دریافت اطلاعات زیادی از سوی ناشران است از همین رو سازمان بورس به نمادهای کساپا و خساپا و نماد خکمک فرصتی دوباره به جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار داده شد . 

همچنین نمادهای شراز، فسبزوار، کپشیر، کرماشا، بازرگام، سباقر، شاروم، غمهرا، خشرق، خریخت، بهپاک، کپارس، سمایه، کالا، زاگرس، ثنام، ختوقا، ساراب، سخاش، سآبیک، بسویچ، دفرا، خبهمن، ولبهمن، وملت، ستران، خدیزل، کاوه، فجام، کگهر، وگستر، ثمسکن، غگرجی، سدبیر، کپارس، زنگان، فلوله، شکربن، فرود، زدشت، سپیدار، رنیک، وآذر، مبین و شبصیر توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده خود ارائه کردند. 

در این خصوص پالایش نفت شیراز دلایل افزایش بیش از 30 درصدی در سود عملیاتی خود نسبت به مدت مشابه سال قبل را افزایش بیش از 50 درصدی قیمت نفت خام اعلام کرده است هم چنین افزایش 15 درصدی در نرخ تسعیر ارز را بر درامد های عملیاتی بی‌تاثیر ندانسته است.

اما نماد شبندر در خصوص تهیه صورت های مالی خود این گونه اعلام کرده است که به دلیل عدم دریافت صورتحساب شش ماهه، نرخ بین المللی شش ماه اول سال 1401 بر اساس ابلاغیه وزیر نفت با استفاده از نشریه پلتس محاسبه شده است. 

همچنین نماد فسبزوار  قطعی مقطعی تحمیلی برق در اوایل خرداد تا پایان شهریور را علت کاهش سود عملیاتی شرکت در پایان شهریور ماه اعلام کرده است.

نماد کپشیر هم از رشد مقدار فروش و همچنین فروش صادراتی و معافیت مالیاتی اخذ شده گفته است و آن را در رشد و سود آوری شرکت موثر دیده است . 

نماد کرماشا هم افزایش قیمت جهانی کود اوره و نرخ فروش صادراتی را دلیل افزایش 116 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرده است .

نماد سباقر نیز از گروه سیمانی ها علت کاهش حاشیه سود خود را افزایش بهای تمام شده به همراه بهای گاز و هزینه حقوق و دستمزد اعلام کرده است.

امام نماد غمهرا افزایش نرخ فروش محصول و مدیریت صحیح بهای تمام شده را به عنوان عامل اصلی سود آوری شرکت دانسته است. نماد خشرق نیز اعلام کرده است که  افزایش سود ناخالص و عملیاتی شرکت ناشی از افزایش نرخ ، حجم فروش و تغییر ترکیب فروش محصولات است . نماد خریخت هم علت  افزایش سود اوری را به دلیل تعدیل در نرخ فروش اعلام کرد .

نماد بهپاک نیز با افزایش بیش از 15 درصدی به سودی بیش از 30 درصد در بخش سود عملیاتی دست یافت است . 

نماد دالبر از معامله با اشخاص وابسته صحبت کرد و نماد های وثنور و نماد سایرا هم از برگزاری مزایده های خود گفتند . 

نماد های خمهر، تشتاد و خحمرکه از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات رو نمایی کردند. 

حکشتی نیز از عملکرد شرکت های اصلی خود گفت و نماد قجام هم در مورد فروش 2 میلیون برگ سهم نماد قند بیستون  اطلاع رسانی کرد. 

همچنین آمار تعداد نمای هایی که سهامداران را به مجمع خود دعوت کردند قابل توجه بود  که شامل نمادهای گنگین، کرمان، بمیلا، فتوان، وصنعت، آرمان و گکوثر بود.

در خصوص زمان بندی پرداخت سود نیز نمادهای فارس، کگل و نماد رتاپ جداول زمانی پرداخت سود را در سامانه کدال بارگذاری کردند . 

همچنین نماد رتاپ پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه را به صورت اصلاحیه در سامانه کدال بارگذاری کرد و نماد امید نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده را منتشر کرد.