وی ادامه داد: قرار بر این  شد تا  مدل های پیشنهادی توسط شهرداری دوباره بررسی شوند و  روز شنبه این  جلسه ادامه خواهد داشت  تا لایحه نهایی و قابلیت ارجاع به صحن را پیدا کند. 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به میزان افزایش بهای کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: پیشنهاد مترو افزایش حدود ۳۵ تا  ۴۰ درصدی بهای بلیط است و برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز بصورت  پیمایشی بررسی خواهد شد. 

قائمی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ میزانی به تصویب نرسیده است تصریح کرد: اگر بررسی های لایحه بودجه   به اتمام برسد در دستور کار یکشنبه قرار می گیرد. 

وی با بیان اینکه باید همه مدل‌ها بررسی شود گفت:  رانندگان تاکسی انتطار درآمد حداقلی دارند و هزینه مصرفی جاری و  هزینه پنهان کاهش ارزش سرمایه برای رانندگان باید لحاظ شود و بر همین اساس باید برای رانندگان حتما  تعادل ایجاد شود اما حتما عدد افزایش بهای  مترو و اتوبوس کمتر است و نمی‌توان از تاکسی‌ مد حمل و نقل عمومی داشت. 

عضو شورای شهر تهران  بیان کرد: ساده ترین تصمیمی که میتوان گرفت  افزایش ۲۵ درصدی بهای حمل و نقل عمومی است. 

قائمی با اشاره به ایجاد تراموا گفت:  در برنامه چهارم توسعه   و بودجه شهرداری تنها  عددی مختصر برای مطالعه تراموا دیده شده و برای احداث آن عددی تعیین نشده است.