یونس مظلومی که مدیریت شرکت بیمه تعاون را نیز برعهده دارد در این گفت وگو ابتدا از افزایش سرمایه دیگری که در راه است خبر داد و دو سرمایه نیروی انسانی و مالی را مواد اولیه در خط تولیدی بیمه گری عنوان کرد . 

مظلومی اجرای طرح موفقیت آمیز پوشش تعطیلی کسب و کار ناشی از پاندمی که دوران کرونا توسط بیمه تعاون عرضه شد را مدیون همکاری بیمه مرکزی دانست و یادآور شد ، طرح های اینچنینی بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست و باید بخش خصوصی حمایت شود .

وی اخذ نخستین رتبه اعتبار برای شرکت بیمه ایرانی از شرکت قبرسی را به دنبال نیاز بازار و آشنایی مردم با بیمه گران اعلام کرد و در خصوص مسئولیت های اجتماعی شرکت بیمه توضیح داد : زمانی که در بحث ورزش وارد شدیم و تیم کشتی بیمه رازی داشتیم هیچ بنگاه اقتصادی در کشتی سرمایه گذاری نکرده بود ،اما امروز برخی از نهادهای اقتصادی تیم دارند . بیمه تعاون اینک به سوی رشته کاراته رفته و امید است سایر شرکت ها هم در این رشته سرمایه گذاری کنند . 

مظلومی به تنوع در کانال فروش بیمه تعاون اشاره کرد و در خصوص نهضت نسل سوخته که ٧ سال پیش توسط خود او  در حمایت از مدیران جوان صنعت بیمه مطرح شده بود ، یادآور شد : خوشحالم که امروز دهه ۶٠ و هفتادی ها را ترکیب مدیران  می بینم و این موضوع که با نهایت احترام به پیشکسوتان صنعت بیمه مطرح شد ، به ادبیاتی برای درکنار هم قرارگرفتن تجربه و نیروی جوانی تبدیل شد .