خبر قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر، همسرش به روزنامه‌های امروز صبح رسیده است. روزنامه «جمهوری اسلامی» در سرمقاله‌ای با تیتر «جنایت کرج را جدی بگیرید» تاکید کرده است: «انتشار خبر قتل داریوش مهرجوئی و همسرش، ذهن‌ها را بلافاصله متوجه ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در دهه ۷۰ کرد. اکنون با پندآموزی از قتل‌های زنجیره‌ای و پیامدهای ناگوار آن، مسئولان باید اقدامات فوری، جدی و دامنه‌داری برای ریشه‌یابی ماجرای اخیر به عمل آورند و تا سوزاندن ریشه این فساد، به اقدامات خود ادامه دهند» 

روزنامه «کیهان» هم در یادداشتی به این پرسش پرداخته که آیا بین جنایت قتل داریوش مهرجویی و یکی از کشته‌شدگان قتل‌های زنجیره‌ای شباهتی وجود دارد؟ در این یادداشت آمده است: «یکی از کشته شدگان قتل‌های زنجیره‌ای سال ۱۳۷۷ نیز شخصی بنام مجید شریف بود. او بورسیه اعزامی دانشگاه شریف به فرانسه بود. مجید شریف مواضع ضد صهیونیستی داشت و دو کتاب روژه گارودی، دانشمند ضد صهیونیست فرانسوی به نام‌های «اسطوره‌های بنیانگذار سیاست اسرائیل» و «تاریخ یک ارتداد» را به فارسی ترجمه کرده بود. آیا مسئولان محترم امنیتی و اطلاعاتی کشور، میان قتل مرحوم مهرجویی که رسانه‌های صهیونیستی را با قاطعیت رانده بود و مورد مشابه آن یعنی قتل مرحوم مجید شریف تشابهی نمی‌بینند؟!»

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگران فلسطین در اظهار نظری تاکید کرده است: «سیاست‌ها و اقدامات حماس مردم فلسطین را نمایندگی نمی‌کند و این سیاست‌ها، برنامه‌ها و تصمیمات سازمان آزادی‌بخش فلسطینی است که نماینده مشروع و یگانه فلسطینیان است.»

در ادامه برنامه امروز، تیتری از روزنامه «دنیای اقتصاد» را مرور کردیم. در این گزارش با تیتر: «توهم رشد در اوج تورم» بررسی شده که آیا فرضیه رشد اقتصادی همراه با تورم بالا، شدنی است؟