وزارت امور خارجه هلند اعلام کرده که این کشور روز یکشنبه ۲۶ فروردین سفارت خودش در تهران را تعطیل می‌کند، دلیل این تعطیلی افزایش تنش بین ایران و اسرائیل و اتخاذ تدابیر احتیاطی اعلام شده. رسانه‌های آلمانی هم از افزایش تدابیر امنیتی برای سفارت خودشان در تهران خبر داده‌اند و آلمان به شهروندانش در ایران هشدار داده که ایران را ترک کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفته آیین‌نامه‌های اجرایی طرح کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید تدوین شود تا در نیمه اول امسال به اجرا در آید.

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا خبر داده که از ابتدای امسال تا ۲۵ فروردین یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلار ارز برای مصارف چهارگانه یعنی کالاهای اساسی، واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات، ارز اشخاص و ارزهای خدماتی توسط مرکز مبادله ارز و طلا تامین شده.

معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی گفته، امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه پیوستند.

جداول بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می‌دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه‌ها، ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگی در نظر گرفته شده که این رقم نسبت به سال قبل تغییری نکرده.

عوارض خروج از کشور برای هر نفر ۵۲۰ هزار تومان تعیین شده که نسبت به سال قبل ۱۲۰ هزار تومن افزایش پیدا کرده. عوارض خروج زائرین حج تمتع و عمره برای هر نفر ۱۷۲ هزار تومان است که نسبت به رقم ۱۳۲ هزار تومان در سال گذشته ۴۰ هزار تومان بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران خبر داده که افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.

تازه‌ترین گزارش دبیرخانه اوپک حکایت از این دارد که ایران در ماه مارس  یعنی اسفند–فروردین، ۳ میلیون و ۱۸۸ بشکه نفت خام تولید کرده که ۲۸ هزار بشکه بیشتر از فوریه امسال بوده، با این میزان افزایش، ایران پیشتاز افزایش تولید نفت در جمع اعضای اوپک شده است.