به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی که روز دوشنبه با ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بسته شده بود، در معاملات نقدی روز گذشته ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد و بر روی ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفت. از نگاه عده‌ای از فعالان بازار اعتراض خود کسبه عمق بازار را کم کرده و یکی از دلایل کاهش فروش به همین عامل بر می‌گردد.

البته در روز سه‌شنبه صحبت‌های گروسی درمورد سند مارس هم مورد توجه بازار بود. رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته این سند گام‌های اضافی که طرفین باید اتخاذ کنند را تعریف می‌کند و توافق کردیم که این سند ادامه پیدا کند. همچنین گروسی گفته که در مرحله حساسی برای شروع تقویت همکاری‌های مجدد آژانس و ایران قرار داریم.

همچنین در معاملات پشت خطی هم فعالان بازار صحبت‌های او در فرودگاه وین را پیگیری کردند. «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به محض برگشت به وین گفته «ما باید ادامه دهیم. وضعیت فعلی برای من کاملاً رضایت‌بخش نیست. ما تقریباً در یک بن‌بست قرار داریم و این باید تغییر کند.»

پیش بینی قیمت سکه امروز 19 اردیبهشت

در مجموع تحلیل‌گران می گویند  بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود، بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

تکنیکالیست‌ها معتقدند در حال حاضر سکه امامی حمایت سقف ابر کو‌مو‌ را در نزدیکی خود دارد که اگر از دست برود محدوده ۴۰ میلیون تومان حمایت پیش روی سکه امامی است. محدوده ۴۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان هم مقاومت پیش روی سکه امامی است.