به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات در روز شنبه با گپ مثبت شروع به کار کرد و در نیمه دوم کانال 56 هزار تومان معامله شد. با این حال که بازار شنبه یک روز نیمه تعطیل برای بازار محسوب می‌شد اما قیمت دلار و سکه با قیمت اتاق‌های معاملاتی نوسان داد. قیمت دلار هرات در پشت خط یکشنبه در 56 هزار و 670 تومان شروع به کار کرد و با نوسان به سمت مرز مقاومتی حرکت داشت. با این حال قیمت دلار هرات همچنان در ورود به کانال 57 هزار تومان ناکام مانده است. به عقیده تحلیل‌گران قیمت دلار در مرز مهمی قرار گرفته که اگر از آن عبور کند می‌تواند به سمت سقف حرکت کند.

قیمت تتر در روز یکشنبه روز آرامی را سپری کرد و بین 57 هزار و 100 تومان تا 57 هزار و 400 تومان نوسان داد. قیمت تتر از دوم اسفند وارد کانال 57 هزار تومان شده است و همچنان در این کانال نوسان می‌دهد.

به عقیده معامله‌گران فنی بازار همچنان در نوسان است. دو عامل ضد نوسان در بازار فعلی فروش سکه‌های جدید بانک مرکزی از 13 اسفند ماه و آتش بس در جنگ غزه و اسرائیل است. مقاومت مهم قیمت دلار محدوده 57 هزار و 100 تومان تا 57 هزار و 200 تومان است که در صورت شکست قدرتمند از این سطح می‌توان انتظار صعود بیشتر را داشت. در مقابل اول سد کاهش بازار ارز 56 هزار و 600 تومان است و حمایت مهمتر بازار 56 هزار و 200 تومان است که اگر از دست برود فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد. تحلیل‌گران فنی معتقدند پله ششم تا هفتم کانال 15 هزار تومان در حواله درهم بسیار حیاتی است که اگر بالای آن تثبیت دهد شاهد نوسان در بازار خواهیم بود.