به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان بدون تغییر باقی مانده است. البته یک تغییر در این سایت دیده می‌شود و آن هم اضافه شدن قیمت طلا 18 عیار است.

قیمت دلار امروز شنبه 9 اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل، در سطح عدد 41 هزار و 966 تومان قرار دارد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم 46 هزار و 333 تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوس 40 تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 427 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 150 تومان، 42 هزار و 121 تومان و 10 هزار و 388 تومان درج شده است.

مرکز مبادله قیمت طلا داد

سایت مرکز مبادله ارز و طلا امروز نمای جدید به خود گرفت و از تابلوی رسمی خود در زمینه قیمت‌گذاری طلای 18 عیار رونمایی کرد.

مرکز مبادله ارز و طلا امروز برای اولین‌بار اقدام به اعلام رسمی قیمت طلا کرده و رقم حدودا دو میلیون و 551 هزار تومان را به عنوان اولین قیمت، به ازای هر گرم طلا 18 عیار درج کرده است.

این قیمت مانند دیگر قیمت‌های اعلامی مرکز مبادله با تفاوت قابل توجهی نسبت به سایت اتحادیه طلا و سکه و بازار آزاد در سطح پایین‌تری اعلام شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت ارز و سکه در سایت کانون صرافان امروز دو روند متفاوت از هم را طی کرده‌اند.

قیمت دلار امروز شنبه 9 اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 13:00) بطور میانگین حدود 41 هزار و 591 تومان اعلام شده که نسبت به روز کاری قبل تغییری نکرده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز کانال عوض کرده و امروز با افزایش 186 تومانی رقم میانگین 46 هزار و 86 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین 13 هزار و 738 تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که در بازار ارز آزاد با قیمت‌هایی که بانک مرکزی آنها را غیررسمی می‌خواند، قیمت دلار از مرز 54 هزار تومانی عبور کرده است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

قیمت انواع سکه در سایت کانون صرافان با افزایش قابل توجهی همراه بوده و قیمت‌های امروز در کانال‌های بالاتر به ثبت رسیده است.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با افزایش تامل‌برانگیز یک میلیون و 200 هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل با ورود به کانال 32 میلیون تومانی، در سطح 32 میلیون 818 هزار تومان قرار گرفته است.

اما همچنان این نرخ با قیمت سکه امامی اعلامی در سایت اتحادیه سکه و طلا، یک کانال اختلاف دارد. در سایت اتحادیه قیمت سکه امامی در کانال 33 میلیون تومانی جا خوش کرده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز با افزایش تقریبا 500 هزار تومانی در مرز 19 میلیون تومان قرار گرفته است.

تا حوالی ظهر امروز شنبه 9 اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان با قرار گرفتن در یک کانال بالاتر، رقم 12 میلیون و 27 هزار تومان اعلام شده است.