براساس روایتی که ایسنا منتشر کرده است، در پی وقوع یک حمله تروریستی در بازار مرکزی ایذه تعدادی از شهروندان به شهادت رسیدند. این حمله که دیروز ۲۵ آبان و حوالی غروب رخ داده است، ۶ نفر را به شهادت رساند. به گزارش ایسنا گفته می‌شود که تروریست‌ها سوار بر دو موتور سیکلت بودند.

براساس آنچه رییس کل دادگستری خوزستان اعلام کرده است، ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث دیروز دستگیر شدند. دیشب حمله‌ی دیگری در اصفهان نیز رخ داد. آنطور که خبرگزاری ایسنا نوشته است: «ساعت ۲۱ دیشب ۲۵ آبان، در منطقه خامه اصفهان در پی حمله تروریستی، دو راکب موتورسوار به سمت مدافعان امنیت، دو نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند و ۲ نفر نیز از نیروهای بسیجی مجروح شدند.»

درگذشت یک تاریخ‌نگار ملی‌گرا

دیروز، ۲۵ آبان، ناصر تکمیل همایون، مورخ و جامعه‌شناس درگذشت. روزنامه شرق درباره این چهره نوشته است: «جامعه فرهنگی ما یکی دیگر از چهره‌های طرفدار مصدق و ملی گرایان خود را از دست داد. تکمیل همایون، همین اواخر کتابی با عنوان «دکتر محمد مصدق در دوران سلطنت قاجار» منتشر کرده بود که ماحصل سال‌ها زحمت و پژوهش او درباره ادوار مختلف زندگی این چهره شاخص سیاسی بود که تکمیل همایون علاقه بسیاری به او داشت.»

در ادامه برنامه امروز کیوسک آخرین نتایج انتخابات آمریکا را هم مرور کردیم.