به گزارش اکوایران، روز گذشته وزیر آموزش و پرورش درخصوص اعتراضات اخیر واکنش‌ نشان داد و گفت: «در اتفاقات اخیر باید انتظار چنین رفتارهایی را از بچه‌هایمان می‌داشتیم.»

یوسف نوری با انتقاد از فضای مجازی گفته است: «بچه‌های ما بی‌دفاع بدون هیچگونه دیواره‌ای در فضای مجازی رها بودند. فیلترشکن در اختیار همه به راحتی هست. از آن طرف نشانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی، آنها را چارچوب‌بندی کرده بود.»

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، او همچنین گفته: «پس دقت کنید در اتفاقات اخیر باید انتظار چنین رفتارهایی را از بچه‌هایمان می‌داشتیم. بعد از این قضیه، همه صاحبنظران به این نتیجه رسیدند که باید به آموزش و پرورش توجه شود.»

در روزهای اخیر، برخی رسانه‌های خبری همچون خبرگزاری فارس، از اعتراضات دانش‌آموزان خبر داده‌ و تحریک نوجوانان به شعار دادن را به رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نسبت داده‌اند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفته است: «پیرامون آنچه که به اختلال در نظم مدرسه برگردد، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد؛ اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت شود و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.»


بیشتر بخوانید؛ 

اعضای کابینه رئیسی درحاشیه نشست دولت چه گفتند؟