به گزارش اکوایران، از روزی که فروچیو لامبورگینی هدف شکست فراری را در سر می‌پروراند تا امروز که شرکت او زیر چتر فولکس واگن قرار گرفته لامبو به قانون نانوشته‌اش پایبند بوده است. فرقی نمی‌کند که لامبو روی پیست باشد یا روی یک پست در شبکه اجتماعی؛ لامبو باید چشمان همه را به خود خیره کند.

img-3955-64e0d984d3839

خودروی جدید لامبورگینی که پیش‌نمایش از محصولی است در آینده عرضه خواهد شد لانزادور نام دارد. سال‌ها پیش بی ام و با معرفی مدل x6 طراحی خودرو را دچار تحول کرد. x6 ترکیب یک شاسی بلند با المان‌های یک خودرو اسپورت بود و حالا لامبو این ترکیب محبوب را به اوج خود رسانده. اغراق نیست اگر بگوییم لانزادور در هیچ کلاسی نمی‌گنجد و خود خالق یک کلاس جدید است. ساختارشکنی لانزادور در اینجا تمام نمی‌شود. پیشرانه‌های حجیم بنزینی و صدای رعب‌آور بخش جدایی‌ناپذیر از محصولات لامبورگینی بودهخ اما لانزادور از قوای محرکه بی‌سروصدای تمام برقی استفاده می‌کند. طبق شایعات قدرت لانزادور به 1340 اسب بخار خواهد رسید. البته این اعداد در دنیای خودروهای برقی رقم عجیبی حساب نمی‌شود. طبق برنامه لامبورگینی تا سال 2024 تمام محصولات این شرکت هیبریدی خواهند شد و در سال 2028 نسخه تولیدی لانزادور به عنوان اولین لامبورگینی تمام برقی به بازار عرضه خواهد شد.

img-3952-64e0d984e6f0b

قطعا طرفداران سنتی این برند با این اخبار خون و این سبک طراحی خون گریه خواهند کرد و لانزادور را همچون وصله ناجور برای خوانواده لامبورگینی حساب خواهند کرد اما حقیقت اینجاست که لامبوبازان جدید تعدادشان بیشتر است و دیدگاهشان نیز متفاوت‌تر.

lamborghini-lanzador-concept38-64df95d7cce8c

طرفداران سنتی لامبو در فستیوال های سرعت و جاده‌های خلوت توجه افراد را جلب می‌کردند، اما این تازه‌واردان قرار است با لامبورگینی های خود در ترافیک خیابان‌های لوکس و در صفحات مجازی سرها را برگردانند. درواقع لامبورگینی به خوبی مشتریان جدیدش را شناخته و با لانزادور بهترین جواب ممکن را به این افراد هدیه داده است.

lamborghini-lanzador-concept42-64df95d975d08