به گزارش اکوایران؛‌ براساس ارزیابی بازار افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار در بازار نوسان افزایشی داشت، اما قیمت خودرو شکل کاهشی خود را حفظ کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو این روزها بازار خودرو بیش از همه نگاهی به اخبار سیاسی دارد و با توجه به شکل کاهشی این روزها می‌توان گفت بازار خودرو به اخبار سیاسی خوش‌بین است. علاوه بر اخبار سیاسی، فعالان بازار خودرو معتقدند خبر واردات خودروهای کارکرده هم بر قیمت خودرو در بازار اثر گذار بوده است.

رصد بازار نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها در بازار کاهش یک تا 24 میلیونی داشتند و بیشترین افت قیمت به «شاهین» رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 568 میلیون تومانی شد و کاهش 24 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 342 میلیون تومانی شد و افت 4 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و افتی یک میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 333 میلیونی قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان دست به دست شد و کاهش یک میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم با افت 2 میلیونی در بازار 336 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا 30 اکو