به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار را دلیل رشد قیمت خودرو در بازار امروز می دانند و معتقدند که افت قیمت در روزهای اخیر موجب شد تا با تغییر کانال دلار شاهد تغییر قیمت در بازار خودرو باشیم. براساس ارزیابی‌ها «شاهین» تنها خودوریی است که امروز افت قیمت در بازار داشت و سایر محصولات سایپا با رشد راهی بازار شدند.

 رصد بازار نشان می دهد امروز «تیباصندوقدار» در بازار رشد 15 میلیونی داشت و این رشد برای «کوییک معمولی» به 6 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 520 میلیون تومانی شد و کاهش 2 میلیونی را تجربه کرد، شاهین تنها خودرو در میان محصولات سایپا است که امروز افت قیمت داشت. اما محصولات اقتصادی سایپا امروز رشد قیمت داشتند. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 315 میلیون تومان شد و رشد 5  میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 312 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 315 میلیونی قیمت گذاری شد و رشد 15 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 320 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 305میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد 2 میلیونی را تجربه کرد.

سایپا 23 اقتصاد