روزنامه «همشهری» در گزارشی با تیتر: «تا پای جان» از جدال آتش نشان‌های تهرانی با آتش بیمارستان گاندی نوشته است. این روزنامه درباره علت حریق این بیمارستان که روز ۵شنبه رخ داد، هم تاکید کرده است: «پس از آتش‌سوزی هولناک بیمارستان گاندی، شایعاتی درباره علت حادثه در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شد. اینکه آتش‌سوزی عمدی بوده یا اینکه آتش‌سوزی به واسطه بی‌احتیاطی کارگرانی که در ساختمان هتلینگ که در حال بازسازی بود، رخ داده است.

با این حال سیدجلال‌ ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران با رد همه این شایعات گفت: حین و پس ازعملیات اطفای حریق کارشناسان آتش‌نشانی برای بررسی و مشخص شدن علت دقیق آتش‌سوزی در محل حادثه حضور یافته‌اند و بی‌شک بررسی‌های آنها برای به‌دست آوردن علت دقیق و اصلی، دو سه روزی طول می‌کشد و پس از آن علت حادثه اعلام خواهد شد.» روزنامه «اعتماد» هم در گزارشی به نقل از رییس هیات مدیره انجمن بیمارستان‌های خصوصی نقل کرده که فقط بیمارستان گاندی نیست که اخطار دارد، بلکه تمام بیمارستان‌های تهران چه خصوصی و چه غیرخصوصی اخطار دارند. 

روزنامه «جوان» از داغ شدن تنور انتخابات نوشته و به نقل از یک عضو هیات رییسه مجلس خبر داده که بیش از ۶۰ درصد از تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان تا به امروز؛ اصلاح طلبان هستند. 

روزنامه «دنیای اقتصاد» هم در گزارشی به این پرسش پاسخ داده که چرا پروژه فروش دارایی و واگذاری سهام دولتی ناکام مانده است. این روزنامه همچنین مقاله‌ای به قلم «محمود سریع القلم»، مدرس دانشگاه شهید بهشتی درباره مجمع جهانی اقتصاد منتشر کرده است. در این مقاله تاکید شده است: «شاید نزدیک به ۸۰‌درصد مباحث میزگردها و کارگاه‌‌‌های داووس ۲۰۲۴ حول محور IT و هوش مصنوعی بودند.»