امروزه افراد برای رهایی از این مشکلات و پیدا کردن راه حل به سراغ کتاب‌های خودشناسی، انگیزشی و حتی توسعه فردی می‌روند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا در میان کلمات این‌گونه کتاب‌ها پاسخی برای سوال‌های خود پیدا کنند و ذهن خود را برای بهتر شدن و حل مشکلات پرورش دهند. کتاب‌های روانشناسی می‌توانند با موضوعات مختلفی مانند روانشناسی عمومی، شخصیت، موفقیت و رشد ارائه شوند.

با خرید کتاب‌ روانشناسی شما قطره‌ای از این دریای بزرگ را در بر می‌گیرید. برای بهره مند شدن از این دریای پهناور باید منابع معتبر و تخصصی‌ را مطالعه کنید. به‌خاطر داشته باشید در صورت وجود هر گونه مشکل تنها کتاب و کلمات کافی نیستند. برای درمان آن باید به متخصصین این رشته مراجعه کنید.

چرا باید کتاب روانشناسی بخوانیم؟

شناخت علم روانشناسی در گام اول باعث آشنایی انسان با دنیای درونش می‌شود. روزانه آدم‌ها با سوال‌های مختلفی در مورد زندگی، ماهیت وجود انسان‌ها و بحران‌های دیگری مواجه می‌شوند. با مطالعه کتاب‌های روانشناسی می‌توانید به پاسخ برخی از این سوال‌ها دست پیدا کنید.

در گام دوم کتاب‌های روانشناسی در برقراری ارتباط بهتر با دنیای اطراف و آدم‌های مختلف به ما کمک می‌کنند. مطالعه‌ی کتاب‌های اصولی در مورد روانشناسی تا حدودی باعث آشنایی افراد با این علم می‌شود اما به خاطر داشته باشید برای دستیابی به اطلاعات بیش‌تر باید از منابع تخصصی‌ و معتبر کمک بگیرید.

ذهن انسان توانایی زیادی در یادگیری و پرورش دارد. با مطالعه کتاب‌های روانشناسی، نکات مهم آن را بیاموزید و با تکرار و تمرین، ذهن خود را برای ایجاد عادات درست تربیت کنید. با کمک این روش‌ها می‌توانید عادت‌های مخرب خود را ترک کنید و ذهن خود را با آموخته‌های جدید، برای کسب موفقیت در زندگی پرورش دهید.

مطالعه

معرفی بهترین گزینه‌ها برای خرید کتاب روانشناسی

در این بخش برخی از معروف‌ترین کتاب‌های دنیای روانشناسی و دلایل مطالعه آن را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما با مراجعه به این لیست می‌توانید گزینه‌ی مورد علاقه خود را برای مطالعه انتخاب کنید. از نکات مهمی که برای خرید کتاب باید به خاطر داشته باشید این است که نویسنده‌ی این کتاب‌ها در حوزه‌ی روانشناسی سررشته داشته باشد.

هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن نوشته‌ی رولف دوبلی به ما چگونگی تفکر صحیح و تصمیم گیری را می‌آموزد. رولف دوبلی نویسنده و کارآفرین در سال 1966 در کشور سوئیس به دنیا آمد. دوبلی با انجام تحقیقات فراوان به این نتیجه رسید که به دلیل بعضی خطاها و اشتباهات قدرت تصمیم گیری درست را از دست می‌دهید. در نتیجه از فرصت‌های مختلف به درستی استفاده نمی‌کنید.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن تعداد زیادی از این خطاها را بررسی می‌کند تا با شناخت آن‌ها در مسیر زندگی بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید. خطای بقا، نگرش اشتباه در مورد موفقیت، خطای هزینه هدررفته، توهم کنترل، جنون نوگرایی، حسادت و اهمال برخی از اشتباهات رایج هنگام تصمیم‌گیری میان انسان‌ها هستند.

اگر می‌خواهید میزان اشتباهات زندگی خود را کاهش دهید و از خطاهای احتمالی مطلع شوید؛ در خرید کتاب هنر شفاف اندیشیدن درنگ نکنید؛ تا با دیدگاهی نو در مسیر صحیح تصمیم‌گیری قدم بردارید.

ذهن

کتاب جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ را می‌توان یکی از بهترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی دانست. دکتر دیوید جوزف شوارتز این کتاب را در سال 1959 منتشر کرد. کتاب جادوی فکر بزرگ، درباره اعتماد به خود، توانایی‌ها و قدرت افکارمان سخن می‌گوید. همچنین این کتاب به ما می‌آموزد چه نوع افکاری مسیر موفقیت را هموارتر می‌کنند. شوارتز بر این باور است در زندگی، موفقیت افراد بیشتر به طرز فکر آنها بستگی دارد. تنها مطالعه کردن این کتاب برای موفق شدن کافی نیست شما باید درس‌ها و نکات گفته شده در کتاب را در زندگی نیز به کار ببرید و به آن‌ها عمل کنید.

بزرگ فکر کردن به چه معناست؟ بزرگ فکر کردن یعنی به توانایی‌ها و افکار خود ایمان داشته باشیم. از خود ناامید نشویم و به افکار منفی اجازه‌ی پیشروی ندهیم. اگر پس از خرید کتاب جادوی فکر بزرگ به قدرت کلماتش در زندگی خود پی بردید می‌توانید به کتاب‌های بیشتر در حوزه‌ توسعه رشد و حوزه‌ فردی مراجعه کنید.

انسان در جستجوی معنا

معنای زندگی برای هر انسان متفاوت و منحصر به فرد است. فیلسوف‌ها و انسان‌های زیادی در طول تاریخ در پی معنای زندگی بوده‌اند اما هیچ وقت جواب مشخصی پیدا نکردند. انسان‌ها باید معنای زندگی را خودشان پیدا کنند و یکی از کتاب‌های که در این مسیر به آن‌ها کمک می‌کند کتاب انسان در جستجوی معنا است. ویکتور فرانکل در این کتاب درباره‌ی دوران اسارت در اردوگاه کار اجباری آلمان و آزادی پس از آن صحبت می‌کند. فرانکل از جستجوی معلوم زندگی در روزهای سخت اسارت سخن می‌گوید.

کتاب انسان در جستجوی معنا با درس‌های فراوان خود شما را در مسیر پیدا کردن معنای زندگی یاری می‌کند. در نتیجه با خرید کتاب انسان در جستجوی معنا نوشته‌ی ویکتور فرانکل، معنای زندگی را پیدا کنید و به کمک آن همه چیز را تغییر دهید.

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

هنر ظریف بی خیالی یا هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها یکی از پرفروش‌ترین آثار مارک منسون، که در سال 2016 منتشر شده است. برخلاف تصور همگان کتاب هنر ظریف بی خیالی در مورد بی توجهی به مشکلات نیست. همان‌طور که منسون در کتاب می‌گوید"حقیقت پنهان زندگی این است؛ چیزی به نام رهایی از دغدغه‌ها واقعاً وجود ندارد. بالاخره باید دغدغه چیزی را داشته باشید" این کتاب  در مورد توجه بیشتر به اهداف زندگی و بی‌توجهی به حاشیه‌های آن است.

با خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها ذهنی آزاد و بدون دغدغه‌ را به خود هدیه دهید.

مسیری روشن با کتاب‌های روانشناسی

در دنیای پیچیده و پرمشغله‌ی امروز، وجود کتاب‌هایی در حوزه‌ی روانشناسی می‌تواند مسیر مقابل انسان‌ها را روشن‌تر کند. افراد با کمبودهای خود و دنیای اطرافشان رو به رو می‌شوند و به دنبال راه حل مشکلات می‌گردند. تغییر سرنوشت کاری بسیار دشوار و زمان‌گیر است. کسانی می‌توانند این کار را انجام دهند که به دنبال تغییرات مثبت در زندگی هستند.

با خرید کتاب‌ روانشناسی مسیر موفقیت خود را هموارتر کنید. با رهایی از افسردگی، ناامیدی و نبود انگیزه زندگی را با دیدگاهی متفاوت و مثبت ببینید.