به گزارش اکوایران، روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تأخیر یا لغو تعدادی از پروازهای خروجی و ورودی این فرودگاه به‌دلیل نامناسب بودن شریط جوی خبر داده است.

آنطور که تسنیم خبر داده، در کنار احتمال کنسلی برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد، همزمان با بارش برف در بسیاری از نقاط کشور، هم‌اکنون برخی پروازها با تأخیر همراه شده‌اند.

خبرگزاری برنا نیز خبر «احتمال» لغو یا تاخیر را تأیید کرده اما نوشته که نشست و برخاست در مهرآباد بدون مشکل در حال انجام است. مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد به برنا گفته «با توجه به اینکه بارش برف و باران در بیشتر استان‌های ایران رخ داده، ممکن است فرودگاه مقصد اجازه فرود به هواپیما را ندهد و در نهایت پرواز کنسل شود اما در حال حاظر پروازها مشکلی ندارند و در حال انجام هستند.»

 

سازمان هواشناسی پیش‌تر پپیش‌بینی و اعلام کرده بود که از روز پنجشنبه (امروز) بارش برف در بسیاری از مناطق ایران بویژه در ارتفاعات آغاز خواهد شد.

از ساعتی قبل بارش برف در اغلب نقاط تهران نسبت به ساعات ابتدای صبح کمتر شده اما شرایط جوی همچنان ناپایدار و همراه با ابر و به شکل مه‌آلود است.

فرودگاه مهرآباد از مسافران درخواست کرده قبل از حرکت به سمت فرودگاه با شماره‌های 199 و 02161021 تماس بگیرند و از وضعیت پرواز خود آگاه شوند.