به گزارش اکوایران: رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی به ایران در مصلای امام علی (ع) کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش دولتی انجام شده و شامل ۵۹۰ طرح و پروژه است.

وی افزود: همچنین ۷۰۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری پروژه‌های امروز مربوط به بخش غیردولتی است و مجموعه این اقدامات دولت و بخش خصوصی در استان کرمان باعث شده سهم این استان در تولید ملی و ارزش افزوده از ۳.۱ به چهار درصد افزایش پیدا کند.

داوود منظور همچنین در باره عیدی کارمندان دولت نیز اظهار کرد: تا آخر هفته آینده عیدی کارمندان دولت واریز می‌شود.

خبر مرتبط
معمولا عیدی کارگران چه زمانی پرداخت می‌شود؟

اکوایران: رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اینکه حداقل عیدی کارگران ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۱۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است گفت: کارفرمایانی که از نقدینگی برخوردارند عیدی را با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌کنند. البته همان‌طور که او توضیح داده است این اتفاق معمولا در نیمه دوم اسفند ماه رخ می‌دهد.

در خصوص محاسبه میزان عیدی کارمندان دولت، هئیت وزیران هر ساله با تشکیل جلسه‌ای که معمولا در بهمن ماه هرسال برگزار می‌شود، میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را تعیین می‌کنند.

مبلغ عیدی کارمندان در سال ۱۴۰۲ بر اساس تصمیم هیئت وزیران معادل یک میلیون و هشتصد هزار تومان تعیین شد. البته این مبلغ برای کارمندانی که زیر یک سال در سازمان مربوطه مشغول به کار بوده‌اند، متفاوت است و بر اساس حاصل‌ضرب عیدی ماهیانه کارمند در تعداد ماه‌های حضور او در محل کار تعیین می‌شود.