بهادری جهرمی امروز از تسویه شدن 360 هزار میلیارد تومن از تعهدات اوراقی دولت‌های قبل خبر داده، البته رقم بدهی ها به گفته سخنگوی دولت بیش از این اعداد بوده.

رئیس مجلس اعلام کرده که بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک مرکزی در اواخر بهار و ابتدای تابستون گذشته اشکالاتی در تامین ارز برای دارو داشته که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شده و در پایان سال گذشته توانسته به تعهداتش عمل کند. در مقابل بانک مرکزی هم گزارشی داده و اعلام کرده که در طول سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۶ درصدی داشته.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داده که سکوهای اینترنتی یک هفته مهلت دارند تا در سایتشان برای احراز هویت مالک و کدپستی ملک بخشی را در نظر بگیرند. در صورتی که این بخش در نظر گرفته نشود، بخش مسکن این سایت‌ها یا سکوهای اینترنتی مسدود خواهد شد.

بانک مرکزی به شبکه بانکی بخشنامه داده و سقف برداشت از حساب‌های بانکی به صورت غیرحضوری رو به ۲۰۰میلیون تومن به صورت روزانه و یک میلیارد تومان به صورت ماهانه افزایش داده.

امروز خبری در فضای مجازی پیچید که از توقف فروش بیمه‌ای داروها در برخی داروخانه‌ها حکایت دارد و دلیل آن هم بدحسابی بیمه‌ها عنوان شده. در این خبر گفته شده بود که 8 ماهه مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها پرداخت نشده.

تسنیم گزارش داده که بررسی بخش دوم لایحه بودجه نشان می‌دهد، دولت حدود 70 هزار میلیارد تومن از درآمدهای مندرج در قانون بودجه را تعدیل کرده. در کنار این کاهش، اگر یک فوریت طرح اصلاح بند س تبصره 6 قانون بودجه هم تصویب شود، 100 همت از درآمدهای ناشی از حذف معافیت‌ها هم کم خواهد شد.

مرکز افکارسنجی دانشجویای ایران یا همون ایسپا، با نظرسنجی از 1715 نفر از شهروندان اعلام کرده که 69.2 درصد ایرانیان بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند و 40.8 درصد ایرانیان شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی میبینند و 35.2 درصد هم بینندگان شبکه آی‌فیلم هستند.

وزیر نفت از علاقه‌مندی اسلام‌آباد برای بهره‌برداری سریع از خط لوله صادراتی گاز ایران به پاکستان خبر داده.

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز اولین جلسه حراج سکه تا امروز طی ۱۰ جلسه حراج ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده.

پیش‌بینی بلومبرگ از تحریم نفتی ایران؛ روی کاغذ و بدون اجرا. کنگره آمریکا در واکنش به عملیات نظامی تهران علیه اسرائیل، تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت خام ایران تصویب کرد که به گفته کارشناسان می‌تواند به شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا ضربه بزند.