در جریان معاملات امروز فرابورس، بالاخره روند واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سرانجام رسید و پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه و شش بانک خصوصی، سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را خریداری کردند.

بعد از آنکه خانه صمت در نامه‌ای اعلام کرد در صورت افزایش تعطیلات و کاهش ساعت کاری، حقوق کارگران حدودا ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند، امروز معاون وزیر کار در نقش مدافع کارگران برآمد و این اقدام را تخلف اعلام کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو، تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی امسال را ابلاغ کرد که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته.

علی اصغر باقرزاده نماینده مجلس، از افزایش ۱۱۹ هزار میلیاردی اعتبارات بخش رفاهی خبر داده و گفته در بودجه امسال، اعتبارات این بخش ۶۲۶ همت در نظر گرفته شده. به گفته باقرزاده، کل اعتبارات بخش سلامت در بودجه حدود ۴۰۹ همت است که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد رشد کرده.

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفته دولت در ۲۰ شرکت بیش از ۵۰ درصد سهم دارد که مشمول واگذاری هستند اما تعداد شرکت‌هایی که سهم دولت در آنها کمتر از ۵۰ درصده به چند عدد می‌رسد که فهرست آن در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی از آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله خبر داده.

همزمان با سفر ابراهیم رئیسی به مقامات ایرانی به پاکستان، هشت سند همکاری بین دو کشور در بخش‌های مختلف تجاری، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضاء رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفته مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. سید مرتضی بختیاری توضیح داده که مردم در سامانه ایتام نیز ۳ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند.

در یکی از گروه‌های تلگرامی وابسته به کتائب حزب‌الله نوشته شده که گروه‌های عراقی پس از مشاهده پیشرفت اندک در مذاکرات برای پایان دادن به حضور ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا در این کشور، پس از یک توقف نزدیک به سه ماه، تصمیم به از سرگیری حملات گرفتند.

یک مقام امریکایی اعلام کرده پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق که نیروهای امریکایی در آن مستقر هستند، با یک فروند پهپاد هدف حمله قرار گرفته اما این حمله تلفات یا خساراتی نداشته.