نماینده ایران در سازمان همکاری شانگهای گفته، ایران یکی از جامع‌ترین قوانین حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی را در سطح منطقه دارد و سرمایه‌گذاران خارجی از حقوقی همانند اتباع داخلی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داده که واردات بنزین برای ایام عید در حال بررسی و اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.

سخنگوی دولت گفته: در جلسه اخیر هیات دولت آیین نامه‌ای در راستای قانون بیمه کارگران ساختمانی تصویب شده تا کارگران ساختمانی دهک‌های یک تا ۳ و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق بیمه معاف شوند.  

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرده که از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۱۹۲ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به یک میلیون و ۴۱۵ هزار متقاضی پرداخت شده است.

نمایندگان کارگری در شورای عالی کار اعلام کرده‌اند که در آخرین جلسه این شورا موضوع مزد منطقه‌ای از دستور کار خارج شد و هیچ بحث و صحبتی درباره آن مطرح نشده. به گفته علیرضا میرغفاری، ممکن است به دلیل انتخابات پیش‌رو موقتا این بحث کنار گذاشته شده تا بعد از انتخابات مجددا مطرح شود.

 سازمان توسعه تجارت ایران در بخشنامه‌ای صادرات اقلام یارانه‌ای مشمول ارز حمایتی ۲۸۵۰۰ تومنی رو ممنوع اعلام کرده. در فهرست ممنوعیت‌های صادراتی نام انواع حبوبات به چشم می‌خورد و این در شرایطی است که دیوان عدالت اداری، ممنوعیت صادرات کره، حبوبات و برخی از محصولات کشاورزی را لغو کرده.

مدیر عامل آبفای تهران گفته: تهران در حال سپری کردن سومین سال خشک به صورت متوالیه اما اقداماتی صورت گرفته تا در تابستان با مشکل مواجه نشود. محسن اردکانی درباره احتمال سهمیه‌بندی آب در تهران هم گفته، آب تهران سهمیه‌بندی نمی‌شود.