بعد از انتشار خبر اصلاح سقف معالفیت مالیاتی کارکنان، کارمندان و اصناف و مشافل، امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در پستی در فضای مجازی افزایش این معافیت مالیاتی در لایحه بودجه را تایید کرد.

پیش‌بینی جدید سازمان هواشناسی از ادامه آلودگی هوا در هفته آینده حکایت دارد. به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی، هر چند که در روز پنج‌شنبه بارش‌های خفیفی در پایتخت اتفاق خواهد افتاد اما پایداری جوی و آلودگی هوا در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

خزانه‌دار کشور از شناسایی بیش از یک میلیون اموال غیرمنقول دولت توسط خزانه‌داری، و سنددار شدن آنها خبر داد.

به گفته سخنگوی قوه قضائیه مدیران متخلف پرونده واردات چای بازداشت شده‌اند. مسعود ستایشی گفته: در این پرونده برخی از مدیران و افراد ذی‌ربط با قرارهای صادره تأمینی در بازداشت هستند و برخی نیز با صدور قرار قبولی تامین‌های مناسب فعلا آزاد خواهند بود.

همزمان با افزایش مواد ابتلا به بیماری تنفسی فصلی در چین، وزارت آموزش و پرورش این کشور چکاپ روزانه دانش‌آموزان در مدرسه‌ها و کودکستان‌های این کشور را در صبح و عصر الزامی کرد.

شکایت یک میلیارد دلاری ایران از کره جنوبی!‌ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت کره جنوبی در این کمیسیون اقتصادی خبر داده. ماجرا به کاهش یک میلیارد دلاری ارزش پول‌های بلوکه شده ایران باز می‌گردد.