محمدباقر قالیباف از تعلل ۳۰ درصد سازمان ها در ثبت اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان خود در سامانه پاکنا خبر داد؛ به گفته رئیس مجلس اگر به مدیری که اطلاعات دستمزدش در سامانه ثبت نشده حقوقی پرداخت شود، مصداق برداشت غیرقانونی از بیت المال تلقی خواهد شد.

اخطار مجلس به وزیر صمت :امروز مجلس به رضا فاطمی امین وزیر صمت کارت زرد داد؛ وزیری که پرونده استیضاحش در مجلس باز است و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های امروزش، می تواند نشانه ای از تداوم نارضایتی بهارستان از او باشد؛ موضوعی که می تواند فاطمی امین را بعد از عبدالملکی، از دولت ابراهیم رئیسی جدا کند.

 روایت پدافندی از حمله سایبری به شهرداری تهران: سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حمله سایبری به شهرداری تهران، از تهیه دستورالعمل جامعی در زمینه حملات سایبری خبر داد.

توزیع کوپن الکترونیک به تعویق افتاد: وزیر اقتصاد اعلام کرد تا آماده شدن گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه های کالابرگ، یارانه مربوط به حذف ارز ترجیحی، نقدی پرداخت می شود.

سو استفاده از چند هزار کارت بازرگانی: معاون وزیر صمت از خونه نشین شدن تجار شناسنامه دار کشور گلایه کرد و گفت که آنها به ویترینی برای فعالیت کارتهای بازرگانی اجاره ای تبدیل شدند.