نادعلی گفت: بنرهای نصب شده به فراخور اتفاقات رخ داده از جمله تشییع پیکر مرحوم داریوش مهرجویی مناسب بود، همچنین بنرهایی نصب شده با  موضوع و بزرگداشت روز حافظ و اشعاری که از شعرای مختلف در سطح شهر تبلیغ شد و تنها مشکل در رابطه با تصویر سهراب سپهری بود که البته تناسب در اشعار ایشان وجود داشت.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا تمام سلایق را پوشش نمی‌دهید و همان‌ها چرا نمی‌گویند که اشعار فروغ فرخزاد در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است، گفت: عده‌ای چوب لای چرخ می‌گذارند که سیستم خسته شود. اینکه از تمام خطوط قرمز عبور نکنیم کار سختی است. زمان فروغ سبک زندگی متفاوتی بود و عکس‌های باحجاب فروغ پیدا نشد بنابراین عکس با کلاه فروغ را گذاشتند.

نادعلی با اشاره به مصدومیت ۶ نفر در منطقه ۲۱ به دلیل نصب بالن‌های قرمز رنگ، یادآور شد: نصب بالن‌ها در سطح شهر کار خلاقانه‌ای بود تا مردم بدانند کار در حال انجام است اما جنس گاز در این بالن‌ها اشتعال‌پذیر بود و باید ضریب ایمنی در آن لحاظ می‌شد. در یک نقطه محصور، کودکان از فنس‌ها عبور کردند و چون گاز بالن کاهش یافته بود سقوط می‌کند و منجر به سوختگی کودکان می‌شود که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل می‌شوند و پیگیری‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: تمام بالن‌ها در نقاط محصور نصب شده بود که دسترسی وجود نداشته باشد اما با این وجود تمام بالن‌ها جمع‌آوری شد. برای ما این حادثه تلخ بود و با کودکان آسیب‌دیده دیدار خواهیم کرد.