رضا صیادی در حاشیه آیین رونمایی از سردیس «خبرنگار شهید» غلامرضا رهبر و 6 سردیس سرداران شهید دفاع مقدس در ارتباط با جنس سردیس‌های اشاره شده گفت: جنس تمامی سردیس‌ها از فایبرگلاس است.

صیادی ادامه داد: در ادامه سال جاری نیز در مناسبت‌های بعدی ما شاهد سردیس‌ها و مجسمه‌ها در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیوارنگار میدان ولی‌عصر(عج) نیز از سوی سازمان زیباسازی انجام می‌شود یا خیر گفت: نصب این دیوارنگار از سوی سازمان اوج انجام می‌پذیرد و سازمان زیباسازی هیچ دخل و تصرفی در این دیوارنگار ندارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اخیرا تبلیغات وحشتناک و نامناسبی از دو سریال "زخم کاری" و "پدر گواردیولا" در فضای مجازی منتشر می‌شود و عنوان شده که این تبلیغات در بیلبوردهای سازمان زیباسازی در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته شده است، آیا این موضوع صحت دارد، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه برخی‌ها سواد رسانه‌ای ندارند از این مسئله لطمه زیادی وارد می‌شود و اخیرا تصاویری از دو سریال اشاره شده در فضای مجازی منتشر شده و به دروغ عنوان می‌شود که این تبلیغات مربوط به بیلبوردهای سطح شهر تهران است.

وی با تکذیب هرگونه تبلیغات ترسناک و نامناسب از دو سریال اشاره شده در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان زیباسازی شهر تهران مدعی شد: تبلیغاتی که در فضای مجازی عنوان می‌شود ساختگی است و به هیچ عنوان به تبلیغات و بیلبوردهای سطح شهر تهران ربط ندارد، البته ما به سازندگان دو سریال تذکر دادیم تا این موارد را در فضای مجازی تکرار نکنند؛ همچنین مجوز تبلیغات بیلبوردهای تجاری و سریال‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود.