به گزارش اکوایران؛ روند پیش گرفته در بازار خودرو در حالی رقم خورده در هفته گذشته شاهد رشد قیمت بیشتر محصولات سایپا در بازار بودیم. امروز «کوییکR دنده‌ای» در بازار رشد 2 میلیونی داشت و ساینا هم رشدی یک میلیونی را تجربه کرد، اما درمقابل «کوییک دنده‌ای S» در بازار افت قیمت داشت و خانواده تیبا هم بدون تغییر راهی بازار شدند. روند پیش گرفته در حالی است که امروز نرخ دلار همچنان کاهشی بوده،‌اما بازار خودرو با شکل و شمایلی متفاوت در بازار قیمت گذاری شد. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس رصد بازار امروز خانواده کوییک دو مسیر متفاوت داشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 351 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 2 میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار افت یک میلیون تومانی داشت و 346 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار 335 میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار 353 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی یک میلیونی داشت.

سایپا اکو 29