به گزارش اکوایران، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی سهام شرکت نوآوران توسعه ملی (سهامی خاص) را از طریق مزایده به فروش می رساند.

بانک سرمایه اعلام کرد مزایده فروش سهام متعلق به بانک در شرکت تامین سرمایه سپهر فاقد متقاضی خرید بوده است.

شرکت معادن منگنز ایران واگذاری سهام شرکت‌های بورسی شامل نمادهای کطبس و کپرور را اعلام و مبلغ 20 میلیارد تومان را به عنوان سود شناسایی کرده است.

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) نتیجه دعوی با شرکت اسنپ را اعلام کرد. شورای رقابت با توجه به محتویات و مستندات در پرونده، اقدام شرکت اسنپ مبنی بر تهیه حدود هزار سیمکارت و ساخت حساب‌های کاربری به عنوان کاربر مسافر در سامانه شرکت تپسی و دسترسی به اطلاعات تماس حدود 14 هزار راننده تپسی از این طریق را ضد رقابتی تشخیص داده و تصمیم به محکومیت اسنپ به توقف رویه ضدرقابتی، اطلاع‌رسانی عمومی در جهت شفافیت بیشتر بازار و استرداد اضافه درآمد از طریق مراجع قضایی ذی‌صلاح گرفته است.

شرکت پست پیشگامان بادپا با نماد بازرگام از اخذ تاییدیه کسب درجه دانش بنیان نوع 3 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا با نماد فتوان بیان کرد نرخ فروش ورق قلع اندود بعنوان محصول اصلی این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه افزایش یافته است به گونه‌ای که میانگین قیمت فروش به 52 هزار و 633 تومان افزایش یافت که به‌طور میانگین حدودا 3 درصد افزایش یافته است.

شرکت سنگ گهر زمین اعلام کرد؛ دوره یک ساله چهارم قرارداد در خصوص اجرای عملیات باطله برداری و استخراج معدن سنگ آهن گهرزمین از تاریخ یکم فروردین ماه 1402 تا 29 اسفند ماه 1402 جهت اجرای طرح استخراج سالانه حدود 90 میلیون تن تمدید شده است.

شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران (آباد) از صدور موافقت اصولی مجتمع اقامتی و گردشگری آبادگران در شهر مشهد مقدس از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داده است.

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان انعقاد قرارداد فروش 50,000 تن سنگ آهن با نرخ میانگین قیمت شمش فولاد خوزستان به مبلغ تقریبی 89 میلیارد تومان با حاشیه سود ناخالص بالغ بر 56 درصد اعلام کرده است که برآورد می شود طی شش ماهه اول سال 1402 تحویل گردد و منتج به درآمد سرمایه گذاری برای شرکت اصلی بالغ بر 30 میلیارد تومان شود.

شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در خصوص عملکرد و وضعیت پروژه‌های شهر رویایی پدیده و پدیده کیش شفاف سازی نمود.

شرکت بیمه آسیا نیز اعلام کرد که در نظر دارد آپارتمان واقع در سعادت آباد، ملک هروی تهران و ملک واقع در شهرستان بم را از طریق مزایده به فروش بگذارد.

شرکت سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر (ومشان) از خرید سهام  شرکت ساختمان اصفهان خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای تفارس، گلدیرا و استقلال سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند. نماد کی بی سی نیز آگهی دعوت خود را لغو کرد.

شرکت واسپاری تجار ایرانیان افزایش سرمایه 28 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است. شرکت رایان هم افزا هم از ثبت افزایش سرمایه خود خبر داد که این افزایش سرمایه از مبلغ 20 میلیارد تومان به مبلغ 35 میلیارد تومان بوده است.