روزنامه «دنیای اقتصاد» در گزارشی با تیتر «سه پیام سود ۳۰ درصد» خبر داده که استقبال چشمگیری از طرح جدید سپرده‌گذاری شده است. پیگیری‌های این روزنامه نشان داده که تا روز چهارم عرضه اوراق گواهی سپرده ۳۰ درصدی، استقبال به سطح ۹۸ درصد رسیده است. گزارش‌های میدانی این رسانه در روز چهارم هم تایید کرده که اکثر بانک‌ها عنوان کردند که سقف سپرده‌گذاری تکمیل شده و هنوز ابلاغیه جدیدی برای تمدید این طرح ارائه نشده است.

یک منبع آگاه در سازمان نظام پزشکی به روزنامه «اعتماد» خبر داده که تا نیمه اول امسال و نسبت به سال ۱۳۹۷، تعداد درخواست پزشکان برای دریافت گواهی حرفه‌ای CGS حدود ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. CGS مدرکی برای تایید حسن صلاحیت علمی و شغلی اعضای جامعه پزشکی است و در بسیاری از کشورهای دنیا، شرط اشتغال پزشکان مهاجر، ارائه این گواهی حرفه‌ای است.

در ادامه برنامه کیوسک امروز، سرمقاله روزنامه «جمهوری اسلامی» را با تیتر «خادم هستید یا صاحب اختیار؟» هم مرور کردیم. در بخشی از این سرمقاله آمده: «با ورود فضای مجازی به عرصه اطلاع‌رسانی، این موازنه تغییر کرد بطوری که اکنون حرف اول را در اطلاع‌رسانی، کسانی می‌زنند که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. اگر رسانه ملی و مطبوعات و خبرگزاری‌های وابسته به دولت و نظام و حکومت از روش‌های صحیح و موثر اطلاع‌رسانی که پایه اصلی آن واقع‌گرائی و اقدام بموقع است استفاده می‌کردند، باز هم می‌توانستند حرف اول را بزنند و قطعاً فضای مجازی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دادند.»