به گزارش اکوایران، تیم منچستر سیتی انگلستان در دور نخست مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه (21 فروردین) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در برابر رئال مادرید اسپانیا قرار گرفت، اما این مسابقه یک حاشیه داشت که به تیتر یک روزنامه‌های ورزشی و بسیاری از خبرگزاری‌های جهان تبدیل شد.

به نوشته سی‌ان‌ان، پپ گوآردیولا - سرمربی منچستر سیتی - در این مسابقه یک ساعت سوئیسی یک میلیون پوندی از بِرند «ریچارد میل» بر دست داشت که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

این ساعت مچی که به شکل محدود تولید شده و تنها 50 عدد از آن ساخته شده است، سبک‌ترین ساعت مکانیکی جهان محسوب می‌شود و وزن آن به همراه بند ساعت، تنها 18/83 گرم است. در واقع وزن این ساعت معادل حدود چهار ورق کاغذ A4 است.

Pep_s watch

این ساعت در اصل برای رافائل نادال که 22 بار قهرمان مسابقات تنیس گرند اسلم شده است، طراحی شده بود. نادال می‌خواست ساعتی داشته باشد که بتواند در هنگام بازی از آن استفاده کند؛ بنابراین این ساعت به گونه‌ای طراحی شد که وزن آن به حداقل برسد.

قسمتی پشتی این ساعت از کربن ساخته شده که آن را در برابر ضربه و خراش مقاوم کرده و وزن کلی ساعت را بسیار کم کرده است. چهارچوب تیتانیومی این ساعت با چهار رشته فولادی به قطر 0/35 میلی‌متر به قاب آن وصل شده‌ است.