مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفته کالای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی مربوط به دهه ۶۰ و ۸۰ تعیین تکلیف شدن و امسال بیش از ۴۰۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت توسط سازمان اموال تملیکی در سامانه برخط به فروش رفتند.

سخنگوی اقتصادی دولت امروز با خبرهایی درباره تغییر ساعت کار رسمی،‌ رمز ارز، تغییر قیمت نان و سیاست ارزی به جمع خبرنگارها آمده بود. وزیر اقتصاد گفته امکان ایجاد نیروگاه‌های برق تجدیدپذیر توسط بخش خصوصی با امکان صادرات آن و امکان فروش برق با رمزارز فراهم شده.

رییس اتاق تهران خبر داده که شورای نگهبان مصوبه «بند ۳ تبصره ۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳» که به انسداد حساب بدهکاران مالیاتی و پرداخت بدهی اشاره داشت، را رد کرده.

رئیس مرکز مطالعات پایش ‌و بهبود کسب‌وکار وزارت اقتصاد گفته: بیش از یک میلیون واحد صنفی زیرزمینی در کشور وجود دارد که در اینستاگرام، سایت‌ها و مغازه‌ها بدون مجوز فعالیت می‌کنند که برای ادامه فعالیت و دریافت خدمات دولتی باید شناسه یکتا بگیرند.

سایت مجلس و خبرگزاری خانه ملت از صبح امروز به‌دلیل حملات سایبری، هک و از دسترس خارج شده. طبق اطلاعاتی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود و ادعا شده حقوق اکثر نماینده‌ها در خرداد امسال حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان بوده که سخنگوی هیات رییسه مجلس رقم‌هایی که درباره حقوق نمایندگان مطرح می‌شود را غیرواقعی دانسته و گفته: فهرست پرداختی نماینده‌ها حدود ۲۵ میلیون تومان است.

خبرها از مرز شمال غربی کشور حاکی از اینه که درگیری بین آذربایجان و ارمنستان حداقل چهار کشته داشته و ایران دو کشور رو به خویشتن‌داری و حفظ آرامش دعوت کرده است.