رئیس سازمان آتش نشانی در جلسه امروز شورای شهر گفته در شهر با به‌هم ریختگی و شلختگی ایمنی روبه‌رو هستیم. ۵۰ درصد ساختمان‌های دولتی ناایمن هستند. از ۲۰ هزار ساختمان پرخطر تهران ۲۵ درصد نمای کامپوزیت دارند و قطعا اگر نمای ساختمان بیمارستان گاندی سیمانی بود، چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده: تصویب بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ در حالی به پایان رسیده که بار مالی بیش از ۲۰ مصوبه مجلس، در مجموع رقمی حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومن برآورد می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به بازگشت آلودگی هوا به پایتخت هشدار داده و گفته: گروه‌های حساس ساکن در مرکز و نیمه جنوبی استان، نهم و دهم بهمن از تردد غیرضروری در فضای باز بپرهیزند.

تا ظهر امروز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه، ۱۲۰ نفر از داوطلبان عدم احراز یا رد صلاحیت شده ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعتراضشان به رد صلاحیت را در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند اما خبری از اعتراض حسن روحانی نیست.

به گفته دبیر انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی، فعالان این صنعت برای تنظیم بازار ارز با بانک مرکزی توافق کرده‌اند.

گمرک گزارشی از واردات ۱۰ ماهه کالاهای اساسی منتشر کرده که طبق آن در ۱۰ ماه ابتدایی سال، ۲۰ میلیون و ۹۳۴ هزار تن کالای اساسی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون دلار وارد کشور شده است.

افزایش زیان انباشته خودروسازان به ۱۷۴ هزار میلیارد. بررسی صورت‌های مالی سه خودروساز بزرگ کشور حکایت از این دارن که زیان ۹ماهه امسال ایران‌خودرو، سایپا و پارس خودرو ۴۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که در مجموع زیان انباشته آنها را به ۱۷۴ هزار میلیارد تومان رسانده.