به گزارش اکوایران، پرواز در فرودگاه‌های مشهد و کرمان لغو شد و تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود. بر این اساس، اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از مسافران‌ خواست‌ پیش از‌ عزیمت‌ به فرودگاه مشهد با اطلاعات‌ پرواز‌ تماس بگیرند.

طبق این اطلاعیه، به‌منظور افزایش ایمنی پروازها، با توجه به کاهش دید افقی در سطح‌ شهر مشهد مقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد. 

در همین‌ راستا زائران و مسافران، پیش از عزیمت به‌ فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با اطلاعات پرواز فرودگاه با شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۱۹ الی ۲۳ تماس بگیرند.

تعویق پروازهای فرودگاه کرمان 

 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: گرد و خاک و وزش باد شدید پروازهای کرمان به تهران شرکت‌های هواپیمایی ماهان و زاگرس و کرمان به کیش شرکت هواپیمایی ماهان را به تعویق انداخت.

آنطور که علی جزینی‌زاد به ایسنا گفته، پرواز شماره ۴۰۲۲ شرکت هواپیمایی زاگرس، پروازهای شماره ۱۰۵۰، ۱۰۵۴ شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران و پرواز ۴۵۹۴ شرکت ماهان به مقصد کیش به دلیل گردوخاک و وزش باد شدید در کرمان با تاخیر انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، دید افقی حاضر ۵۰۰ متر و سرعت باد حدود ۵۰ نات از سوی هواشناسی اعلام شده که عملا اجازه انجام پرواز را نمی‌دهد.

پرواز در دیگر فرودگاه‌های کشور برقرار است و تاکنون اطلاعیه‌ای مبنی بر لغو یا تعویق پروازهای آنها منتشر نشده است.