به گزارش اکوایران، شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس است که در استان تهران و در شمال شرق پایتخت قرار دارد. این شهر از سمت غرب با شهر تهران، از سمت شرق با شهرستان دماوند، از سمت شمال با شمیرانات و از جنوب به شهرستان پاکدشت متصل می‌شود و در مجموع شامل 11 فاز است.

 به گفته یک واسطه‌گر ملکی در پردیس، از شروع فصل پاییز تا به الان بازار معاملات ملکی این شهر نسبت به تابستانی که گذشت با جنب‌وجوش بیشتری همراه شده و تعداد متقاضیان افزایش یافته است.

این مشاور امور ملکی گفت: قیمت‌ها ثابت مانده و از اردیبهشت تا به الان و افزایش قیمت روزانه ملک در پردیس نداریم؛ اما در تابستان بازار مسکن در وضعیت رکود شدید بود؛ هرچقدر قیمت‌ها ثابت‌تر باشد اعتماد مردم به فعالیت در بازار ملک افزایش می‌یابد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر مترمربع مسکن در پردیس در فازهای مختلف متفاوت است اما حداقل بودجه را 2 میلیارد تومان در نظر بگیریم می‌توان در پردیس صاحب یه خانه 85 متری شد.

در فاز 8 پردیس، واحدی با 105 مترمربع زیربنا و 1 سال عمربنا، 2 میلیارد و 600 میلیون تومان و در فاز 3 پردیس، آپارتمانی 78 متری و 7 سال ساخت، 3 میلیارد و 550 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در فاز 11 پردیس، واحدی با 87 مترمربع زیربنا و 4 سال عمربنا، 2 میلیارد و 430 میلیون تومان و در فاز 5، واحدی 85 متری و 2 سال ساخت با قیمت 3 میلیارد تومان عرضه شده است.

5956