به گزارش اکوایران: علم‌الهدی، امام جمعه مشهد  ظهر امروز 25 آذرماه در خطبه دوم نمازجمعه گفت: سازمان ملل یک مزدورخانه آمریکایی است و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل، تشکیلاتی هستند که تنها در استخدام آمریکا هستند، آنجا مزدورهای آمریکایی رفتند کنار هم نشستند تا ببیند چطور با ما مبارزه کنند، به اسم حقوق بشر و اخراج از سازمان زنان و یا تحت هر عنوانی که شده، با ما بجنگند و مبارزه کنند.

 علم‌الهدی یا تأکید بر این‌که دشمنی استکبار با ایران به خاطر تز انتظار و ظهور بقیه‌الله است، متذکر شد: روی کره زمین آنجایی که پای ما و مصالح ما به میان می‌آید، همه قدرت‌های دنیا می‌خواهند با ما بجنگند و مبارزه کنند، این‌ها همه برای دشمنی با آن آقای پس پرده‌نشین است، نمی‌خواهند او بیاید و مایی که ابزار شدیم برای ظهور وفرج آقا، با ما و این تز می‌جنگند و الا اگر بگوییم انتظاری برای حکومت واحد جهانی و مدیریت یکتاب جهان و ظهور آن آقا نداریم، از این دست برداریم، با همه چیز ما راه می‌آیند، با اقتصاد و سیاست ما راه می‌آیند، تنها باید از این آقا دست برداریم.

 علم الهدی تصریح کرد: خواهران و برادران خودمان را باید برای چنین صحنه‌ای آماده کنیم، نباید عقب‌نشینی کنیم، نگوییم یک سلسله مزدور پیاده نظام را ریختند در این مملکت که روسری بردارند، کشف حجاب کنند و ما عقب‌نشینی کنیم، بگوییم این خواست مردم است، کدام مردم؟ این اصطلاح «حجاب اجباری» که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی که حجاب ما مردمی است.

او با بیان این‌که حجاب ما دلخواه زنان ما است که محجبه شدن و از گزند تیر نگاه اجنبی در امان ماندن است، ادامه داد: این خواسته زنان ما هست، این‌ها می‌خواهند بگویند حجاب ما حکومتی است که اجبار کرده بر یک عده زن‌ها و جلوی آزادی آنان را گرفته و یک بی‌دینی پیدا شده و می‌گوید شعار «زیبای زن، زندگی، آزادی» و خجالت نمی‌کشد از آن لباس و ادعای خودش، این شعار زیباست؟ این‌ها می‌خواهند بگویند حجاب، اجبار حکومتی است، هیچکدام از قوانین اسلام اجباری نیست، هیچوقت آقایی به‌خاطر نماز نخواندن بازخواست نشده است.