نماد شرکت کالسیمین در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به فروش ۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرده که با حاشیه سود خالص ۵۶ درصدی به سود خالص ۶۹۸ میلیارد تومانی رسیده است.

این شرکت در نهایت با فروش خوب پاییزی خود و با حاشیه سود خالص و ناخالص حدودی ۴۰ درصدی ۶۹۱ میلیارد تومان دیگر سود خالص شناسایی کرد تا برای ۹ ماهه سال مالی ۱۴۰۱ خود ۱ هزارو ۷۴۰ میلیارد تومان سود کنار بگذارد.

نرخ رشد درآمد های این شرکت نشان می دهد که در پاییز با رشد ۶۸ درصدی در درآمد های عملیاتی همراه شده است و در سود خالص نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است که این رویه از زمستان سال پیش با افت همراه بوده است.

اما نماد فروی در سه ماهه تابستان ۱۴۰۱ توانسته اوضاع و احوال خوبی را در خصوص درآمدهای عملیاتی رقم بزند و بهترین رکورد خود را نسبت به سایر فصل های دیگر ثبت کند. سود خالص این نماد از ۱۵ میلیارد تومان در فصل تابستان به ۷ میلیارد تومان برای پاییز رسید که با افت ۵۱ درصدی نسبت به فصل گذشته خود روبرو شد.

نرخ رشد سود خالص نماد فملی نیز با رویه نزولی همراه شده است، با توجه به اینکه درآمدهای عملیاتی برای این شرکت نسبت به فصل گذشته خود تنها ۱ درصدی رشد داشته، پس با اغماض می توان گفت در همان سطح و محدوده فصل تابستان فروش و درآمدهای عملیاتی خود را حفظ کرده است.