سازمان حمایت شیوه جدید تعیین قیمت کالا را اعلام کرده است. آنطور که روزنامه دنیای اقتصاد نوشته: در شیوه جدید هرگونه افزایش قیمت کالاها باید به تایید رئیس‌جمهور برسد. این شیوه‌نامه نشان می‌دهد که دولت خواهان کاهش دخالت در بازار نیست و در پی مداخله بیشتر و بروکراسی طویل‌تر است. 

تکذیب افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان 

از دیگر تیترهایی که در برنامه کیوسک آن را مرور کردیم، تکذیب خبر افزایش حقوق بازنشستگان است که از سوی یکی از نمایندگان مجلس اعلام شده بود. نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد که این خبر را براساس نقل قولی یکی از نمایندگان در مجلس اعلام کرده است اما: «پس از آن تماس گرفتم از مشاور اصلی رسانه‌ای آقای مخبر- معاون اول رییس جمهور- پرسیدم، او ابلاغ این مصوبه را تکذیب کرد؛‌ تکذیبیه خبر قبلی را اعلام می‌کنم.» 

ولایتی: ایران، روسیه و چین، سه قدرت مستقل و مهم در مقابل توسعه‌طلبی غرب 

گفت‌وگوی علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل هم از دیگر تیترهای بررسی شده در برنامه کیوسک امروز بود. ولایتی در این گفت‌وگو تاکید کرده است: نگاه به شرق نگاهی است که هم امام فرمودند هم رهبر انقلاب؛ یعنی اینکه ما نگاهمان به‌سمتی باشد که در حال طلوع است. او همچنین گفته: برگزاری اجلاس اخیر با حضور ایران، روسیه و ترکیه پس از سفر بی‌خاصیت و شکست‌خورده آقای بایدن به منطقه هم اقدام بسیار مهمی است که نشان می‌دهد رابطه بین سه کشور ایران، روسیه و ترکیه اصالت دارد و روبه‌رشد است.