روزنامه ایران در گزارشی با تیتر «تلاش بانک مرکزی برای حذف دلالان ارز» نوشته که بانک مرکزی برای شفاف شدن نرخ‌ها اقدام به اعلام نرخ لحظه‌ای ارز در سایت ice.ir کرده است.

براساس این گزارش، در سامانه نرخ لحظه‌ای ارز در ساعت ۱۵ روز گذشته و هنگام بسته شدن بازار نرخ دلار ۴۴ هزار و ۷۶۰ تومان و آخرین نرخ صرافی‌ها ۴۵ هزار و ۲۰۷ تومان اعلام شد. قیمت دلار روزنامه ایران البته با قیمت دلاری که روزنامه «جمهوری اسلامی» ارائه کرده، متفاوت است. روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: قیمت ارز بویژه دلار این روزها دوباره حسابی غوغا کرده و پرشتاب رکوردهای عجیبی را ثبت می‌کند. نرخ دلار بازار آزاد در لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۸) به محدوده ۴۹ هزار تومان رسیده است و هیچ بعید هم نیست پا را فراتر گذاشته باشد و وارد کانال بالاتری شده باشد. 

در ادامه برنامه، سرمقاله انتقادی روزنامه هم‌میهن را با تیتر «دقیقا کجایید!» بررسی کردیم. این سرمقاله انتقادی به تصمیمات اقتصادی دولت است. در بخش‌هایی از این سرمقاله آمده است: «آیا فراموش کردید که دولت قبل را تمسخر می‌کردید که نیامدن شما این خطر را داشت که دلار ۵۰۰۰ تومان شود؟ حالا که به قیمت‌های فعلی رسیده است، چه می‌گویید؟»