دانلود قسمت ۹ حیثیت گمشده، دانلود قسمت آخر سریال حیثیت گمشده، دانلود قسمت 9 سریال حیثیت گمشده، دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت آخر و پایانی. سریال درام و هیجان ‌انگیز حیثیت گمشده، دومین سریال‌ سجاد پهلوان‌زاده است. پهلوان‌زاده پس از سریال موفق و پرمخاطب سقوط، کارگردانی یک اثر اجتماعی متفاوت را بر عهده گرفته است. مینی سریال حیثیت گمشده را همان تیم موفق سریال سقوط تهیه و تولید کرده‌اند.

************************

برای دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت آخر و نهم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت آخر

************************

 

بازیگران سریال حیثیت گمشده

بازیگران سریال حیثیت گمشده

در سریال حیثیت گمشده بازیگرانی پرطرفدار و توانمند از جمله، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی نقش‌آفرینی می‌کنند. رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت‌پیشه، اشکان دلاوری، روزبه رئوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی‌زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی‌نژاد و محمد مهدی نظری دیگر بازیگران این مجموعه هستند. همچنین بازیگر خردسال سریال هم آرشیدا درستکار است.

داستان سریال حیثیت گمشیده

پیمان بعد از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

نویسنده سریال: احمد سلگی

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

تدوین: حسین جمشیدی گوهری

موسیقی: مسعود سخاوت دوست

دانلود فصل 2 پدرخوانده قسمت 1 اول (دانلود قسمت ۱ فصل ۲ پدرخوانده) کامل و با حجم رایگان

فصل دوم رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابو طالب در حالی آغاز می‌کند که در آن شاهد حضور یک نقش جدید و جذاب با نام «جک گنجیشکه» خواهیم بود.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده فصل 2 قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود پدرخوانده فصل دوم قسمت هفتم

************************

بازیگران فصل 2 پدرخوانده

بازیگران فصل 2 پدرخوانده

در این فصل تعدادی از شرکت‌کننده‌های فصل اول از جمله مجید واشقانی، امیر مهدی ژوله، امیر علی نبویان، مجتبی پور بخش همراه با دارا حیایی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، نجمه جودکی، نادر فلاح، علیرضا مهران، آشا محرابی، الیکا عبدالرزاقی و… حضور دارند. گردانندگی فصل دوم این رئالیتی‌شو به مانند فصل اول بر عهده « کامبیز دیرباز» است.

داستان فصل 2 پدرخوانده

پدرخوانده روایت ما از بازی جهانی مافیاست و در این برنامه با شخصیت‌های این بازی جذاب و حرفه‌ای آشنا خواهید شد.

جدیدترین فیلم های 2023 و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب فیلم کده به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم هندی و ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت فیلمکده شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...