این منطقه، یکی از زیباترین شهرهای کانادا محسوب شده که در اطراف آن چشم اندازهای زیبایی از کوه ها و اقیانوس به چشم می خورد. در شهر ویکتوریا، می توانید باغ های رنگارنگ و بندری شگفت انگیز را در کنار کالسکه های قدیمی، کافه ها و اتوبوس های دو طبقه که نشان دهنده سبک معماری غنی بریتانیایی است، تماشا کنید. این شهر از نظر جاذبه های فرهنگی و هنری، همچنین غذاهای خوشمزه به عنوان یک شاخص بین المللی معروف شده است. در ادامه این متن تصمیم داریم شما را با ویکتوریای کانادا و نکات خرید بلیط هواپیما آشنا کنیم؛ تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویکتوریا کانادا کجاست؟

شهر ویکتوریا در بخش جنوبی جزیره ونکوور کانادا و در کنار ساحل زیبای اقیانوس آرام واقع شده است. این شهر پایتخت استان بریتیش کلمبیا بوده و بیش از 360 هزار نفر جمعیت دارد. نزدیکترین شهر بزرگ به آن، شهر ونکوور با حدود 100 کیلومتر فاصله است.

در واقع این شهر به نام ملکه ویکتوریا در سال 1843 بنا شد و یکی از قدیمی ترین شهرهای کانادا به شمار می رود. شهر ویکتوریا به سبک معماری مدرن، فرهنگ غنی و چشم اندازهای طبیعی زیبا شهرت دارد. ساختمان های تاریخی پارلمان (احداث در سال 1897) و هتل امپرس (احداث در سال 1908) از بناهای معروف و قدیمی شهر هستند. ویکتوریا به دلیل فضاهای سبز بسیار، پارک های وسیع و پوشش گیاهی طبیعی متنوع، به شهر باغ ها معروف شده است.

آب و هوا و حیات وحش شهر ویکتوریا چگونه است؟

آب و هوا و حیات وحش شهر ویکتوریا چگونه است؟

آب و هوای ویکتوریا بسیار مطبوع بوده و در میان شهرهای کانادا، معتدل ترین آب و هوا را دارد. در فصل تابستان میانگین دمای هوا به 16 درجه سانتیگراد می رسد. در واقع هوایی خنک و ایده آل برای گشت و گذار در فضاهای باز شهری است. در فصل زمستان نیز هوا مرطوب و سرد شده و دمای آن 5 درجه سانتیگراد خواهد شد. این موضوع برای گردشگران بسیار عالی بوده؛ زیرا در تمام طول سال می توانند به تفریحات مختلف در سطح شهر مشغول شوند.

این شهر همچنین میزبان گونه های مختلف جانوری است؛ از متراکم ترین جمعیت خرس های سیاه روی کره زمین گرفته تا نهنگ های مهاجر که مسیر خود را از مکزیک به سمت قطب شمال طی می کنند.

غذاهای شهر ویکتوریا کانادا

آب و هوای معتدل و محیط ساحلی ویکتوریا، آن را به یکی از بهترین مکان ها برای یافتن غذاهای تازه و خوشمزه در کانادا تبدیل کرده است. از غذاهای خیابانی آسیایی در قدیمی ترین محله چینی های کانادا گرفته تا غذاهای دریایی تازه در بندر ویکتوریا، شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را در شهر ویکتوریا پیدا کنید.

حقایق جالبی که بهتر است در مورد ویکتوریا کانادا بدانید!

در ادامه برخی از حقایق و نکات خواندنی در مورد شهر ویکتوریا را برای شما بیان می کنیم:

  • این شهر بندری، چشم اندازهای زیبایی پر از قایق های کوچک و بزرگ دارد.

  • آب و هوای ایده آل شهر ویکتوریا، آن را به شهر باغ ها تبدیل کرده است.

  • قدیمی ترین محله چینی ها، در این شهر کانادا قرار دارد.

  • شهر ویکتوریا به عنوان یکی از دوستانه ترین شهرهای جهان و همچنین رمانتیک ترین شهر کانادا شناخته می شود.

  • بیش از 2800 مزرعه کشاورزی برای تولید محصولات ارگانیک غذایی در شهر ویکتوریا وجود دارد.

  • مجله نشنال جئوگرافیک، جزیره ونکوور را به عنوان یکی از بهترین مکان های غواصی روی زمین معرفی کرده است.

چه نکاتی را برای خرید بلیط هواپیما ویکتوریا کانادا رعایت کنیم؟

چه نکاتی را برای خرید بلیط هواپیما ویکتوریا کانادا رعایت کنیم؟

در بخش های قبل، مطالبی در مورد شهر زیبای ویکتوریا در کشور کانادا برای شما بیان کردیم؛ حال اگر قصد برنامه ریزی برای سفر به این شهر را داشته باشید؛ بهتر است با چند نکته در مورد خرید بلیط ویکتوریا نیز آشنا شوید.

  • در صورت امکان از چند ماه قبل برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ویکتوریا اقدام کرده؛ تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

  • روزها و ماه های پرگردشگر و تعطیلات رسمی مانند کریسمس را انتخاب نکنید.

  • میزان بار مجاز در پرواز تهران به ویکتوریا، بر اساس شرکت هواپیمایی، مدل هواپیما، کلاس پروازی و مسیر پروازی مشخص می شود. اما برای کلاس اکونومی معمولا ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است.

  • اگر زمان بندی دقیقی برای سفر خود ندارید؛ می توانید بلیط هواپیما ویکتوریا چارتری تهیه کنید. اگر این نوع بلیط ها توسط شرکت هواپیمایی فروش نرفته باشد، هر چقدر به تاریخ پرواز نزدیکتر شوند، قیمت آن ها نیز ارزان تر و مناسب تر خواهد شد.

  • اگر هر لحظه برای سفر آماده اید؛ بلیط پروازهای لحظه آخری به شهر ویکتوریا را فراموش نکنید. چرا که قیمت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه ای دارند.

  • اگر به دنبال پروازی راحت با هزینه مناسب هستید؛ بلیط پروازهای بیزینس کلاس را انتخاب کنید. بلیط پروازهای بیزینس کلاس، ارزان تر از فرست کلاس بوده؛ ولی خدمات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهند.

شهر ویکتوریا

سخن آخر

همانطور که به آن اشاره شد؛ شهر ویکتوریا، دارای اقتصادی پویا و پر رونق، حیات وحش باورنکردنی، تاریخ غنی و جاذبه های فرهنگی گوناگونی است. از طرفی این شهر به دلیل طبیعت بی نظیر و آب و هوای عالی به شهر باغ ها معروف شده و با فضاهای سبز خود، میزبان گردشگران و مردم محلی برای تفریح و استراحت است. همچنین به دلیل پایداری اقتصادی و سطح بالای سلامت و رفاه، به همراه استانداردهای عالی زندگی، مقصدی عالی برای مهاجران سراسر دنیا به شمار می رود.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا در کانادا را دارید؛ کافی است همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کرده و از بهترین ایرلاین های خارجی، بلیط ویکتوریا را با بهترین قیمت تهیه کنید.