تلویزیون پاناسونیک با اینکه در چند سال اخیر خیلی تنور رقابت‌هایش را داغ نکرده بود اما در سال جدید با انرژی مضاعف دست به تولید تلویزیون جدید زده است و وارد رقابت با برندهای قدرتمند و معروف شده است. امسال چند دسته تلویزیون جدید را از این برند می‌بینیم که از مدل‌های اقتصادی و ارزان قیمت گرفته تا مدل‌های پیشرفته را در بر می‌گیرند.

هنوز هم بسیاری از کاربران هستند که به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت ساخت عالی هستند و اولویت اصلی‌شان خرید یک تلویزیون برای استفاده سالیان سال است که همین باعث می‌شود به برندهای معتبری همچون پاناسونیک روی بیاورند و حاضر به پرداخت هزینه کمی بیشتر برای کیفیت بهتر می‌شوند. اگر شما هم به دنبال خرید تلویزیون پاناسونیک با کیفیت بالا و تولید سال جدید هستید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی افرالند سر بزنید و جدیدترین تلویزیون‌های پاناسونیک را مشاهده و با قیمت ویژه خریداری کنید.

تلویزیون پاناسونیک زیر سایه رقیب هم وطنی اش (سونی) شاید این روزها خیلی به چشم نیاید ولی همانطور که همیشه معلوم بوده، کیفیت محصولات این برند ژاپنی واقعاً اثبات شده است.

بازگشت با دست پر به بازار

مدتی بود که پاناسونیک در بازار تلویزیون‌های جدید خیلی دیده نمی‌شود و محصولاتش آن چنان که باید نمی‌توانستند در بین هیاهوی برندهای دیگر خودشان را نشان دهند اما در سال 2022 این شرکت سعی کرده با تولید محصولات جدید دوباره دور رقابت‌ها را برای تلویزیون‌های خودش آغاز کند. محصولات جدید این برند بیشتر جزو نمایشگرهای میان‌رده هستند هر چند که مدل‌های پیشرفته و گران قیمت را نیز تولید کرده است اما در اینجا قصد داریم محصولات قمیت مناسب پاناسونیک را معرفی کنیم تا با تلویزیون‌های پرفروش این شرکت بیشتر آشنا شوید.

بررسی کیفیت ساخت عالی پاناسونیک

مغزهای ژاپنی سعی خود را کرده اند تا کیفیت تلویزیون‌هایشان را به حد عالی برسانند و تفاوت این برند در همان نگاه اول با دیگر برندها نمایان است. پاناسونیک از متریال بسیار با کیفیت استفاده می‌کند و طراحی نمایشگرهایش بسیار سرهم و جمع و جور است که همین با کیفیت هرچه بالاتر آن‌ها کمک می‌کند. همه چیز تنها در کیفیت ساخت خلاصه نمی‌شوند نمایشگرهای این برند کیفیت تصویر بسیار عالی دارند و زاویه دید گسترده‌ای ارائه می‌دهند. همچنین این شرکت از سیستم صوتی بسیار قدرتمند در تلویزیون‌هایش استفاده می‌کند که قدرت و شفافیت بهتری به نسبت رقبا ارائه می‌دهد.

قیمت تلویزیون پاناسونیک

امکانات جدید با سیستم عامل نسل جدید

در سال جدید پاناسونیک هم مانند سونی از سیستم عامل Android با رابط کاربری Google TV رونمایی کرده است که با افزودن یک لایه جدید باعث مرتب‌تر کردن بخش هوشمند تلویزیون می‌شوند و کار کردن با آن بسیار راحت‌تر می‌شود. از جذابیت‌های اندروید آشنا و راحت بودن کاربری آن است و به کمک گوگل تی وی دقیقاً فضای کاربری تلویزیون همانند گوشی‌های موبایل اندرویدی شده است که در نتیجه کار با تلویزیون را بسیار راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید انواع برنامه‌های مختلف را روی تلویزیون نصب کنید،‌ گوشی‌ موبایل را به نمایشگر متصل کنید و از انواع فناوری‌های جدید در تلویزیون استفاده کنید.

تلویزیون‌های جدید پاناسونیک 2022

در ادامه دو مدل تلویزیون جدید پاناسونیک که جزو مدل‌های ارزان‌قیمت و پیشرفته این برند هستند معرفی می‌شوند این محصولات برای استفاده معمولی روزمره و تماشای فیلم، سریال و اخبار بسیار گزینه مناسبی هستند. اگر نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، خرید تلویزیون پاناسونیک اقتصادی در سال 2022 و 2023 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

تلویزیون LX800 پاناسونیک

تلویزیون LX800 پاناسونیک یکی از مدل‌های میان‌رده سری 8 این برند است که در سال 2022 تولید شده است و قیمت اقتصادی دارد. نمی‌توان گفت که این محصول برای تمام کاربری‌ها مناسب است و می‌تواند امکانات حرفه‌ای ارائه دهد اما برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است. اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ حرفه‌ای هستید بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و تلویزیونی با رفرش ریت 120 هرتز خریداری کنید اما اگر نمی‌خواهید با تلویزیون بازی حرفه‌ای انجام دهید این مدل با رفرش ریت 60 هرتز می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد و لازم نیست خیلی هزینه مضاعف بپردازید.

تلویزیون پاناسونیک lx800

ماهیت تلویزیون پاناسونیک LX800 ساده است، اما با گنجینه‌ای از امکانات هوشمند و دسترسی‌های جذاب، که در ظاهر یک نمایشگر خانگی وارد میدان شده است تا بدون آنکه آفتی برای حساب بانکیتان باشد، تصویری ناب را برایتان به نمایش بگذارد.

تلویزیون LX700 پاناسونیک

پاناسونیک سعی کرده است که یک تلویزیون ارزان‌تر از مدل قبل را هم تولید کند تا کاربرانی که دنبال یک تلویزیون ارزان‌قیمت هستند نیز بتوانند از محصولات این شرکت استفاده کنند. تلویزیون X700 پاناسونیک «https://afralland.com/product/lx700/» برای کاربرانی که انتظارات زیادی از تلویزیون دارند مناسب نیست و گیمرها هم خیلی نمی‌توانند به آن دلخوش کنند اما اگر دنبال امکانات پیشرفته نیستید و یک تلویزیون غیر حرفه‌ای می‌خواهید خرید این مدل برای شما مناسب است. این تلویزیون کیفیت تصویر فورکی، توان صوتی 20 وات، سیستم عامل اندروید و رفرش ریت 60 هرتز دارد که برای استفاده روزمره می‌تواند مناسب باشد.

تجربه‌ای ناب از تصاویر با رزولوشن عالی در قالب تلویزیون پاناسونیک LX700 که فرای طراحی شیک و سایزبندی متنوع در جوار قیمتی ناچیز، امکاناتی هوشمند در حد اکازیون برایتان رو می کند که انگشت به دهان خواهید ماند و سال‌ها زیر سایه‌اش فیض می‌برید.

جمع بندی

تلویزیون‌های پاناسونیک میان‌رده و قمیت مناسب سال جدید در اینجا معرفی شدند، دقت داشته باشید این محصولات نمی‌توانند نیاز کاربران حرفه‌ای را برطرف کنند اما برای کاربرانی که دنبال خرید تلویزیون ارزان قیمت و اقتصادی هستند می‌توانند مناسب باشند. کیفیت ساخت نمایشگرهای پاناسونیک بسیار بالاست و همین باعث می‌شود خیال‌تان از بابت کیفیت و کارایی نمایشگر جدیدتان راحت باشد و تا سالیان سال بدون مشکل از آن استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون پاناسونیک به فروشگاه افرالند مراجعه کنید و محصولات جدید آن را با قیمت ویژه و گارانتی معتبر خریداری کنید.

آدرس وبسایت: afralland

تلفن ثابت: 08734225456

ایمیل : info@afraland.com

آدرس: کردستان، بانه، کوچه پاساژ نور ساختمان پاییز