هتل الماس نوین مشهد از هتل های ارزان نزدیک حرم

یکی از تمیزترین هتل‌های نزدیک به حرم که قیمت مناسبی هم برای اتاق‌های خود درنظر گرفته، هتل الماس نوین مشهد است که ۴ ستاره دارد. این هتل دارای ۱۲۳ اتاق در ۱۶ طبقه خود است و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده. از این هتل می‌توانید به راحتی و با ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی دسترسی داشته باشید و از مسیر رسیدن به آن لذت ببرید. اگر برای رزرو هتل از این اقامتگاه اقدام کنید، می‌توانید از صبحانه بوفه استفاده کنید.

رستوران‌های چشم انداز و الماس نیز برای صرف وعده غذایی ناهار و شام بهترین انتخاب هستند. وجود استخر، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی از جمله امکانات رفاهی در یکی از بهترین هتل های نزدیک حرم هستند که می‌توانند خستگی روزانه را از بدن دور کنند و شما را با انرژی‌تر برای روز بعد آماده کنند. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به ترانسفر رفت‌و‌برگشت فرودگاهی، سالن اجتماعات، خشک‌شویی، اینترنت و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

یکی دیگر از هتل‌ های مشهد که نزدیک حرم قرار دارد، هتل چهار ستاره   فردوس است. اگر قصد اقامت در هتل های ارزان نزدیک حرم امام رضا را دارید، این هتل انتخاب مناسبی است. هم می‌توانید به بازار رضا و بازار هفده شهریور از این هتل دسترسی داشته باشید و هم می‌توانید از ایستگاه مترو و اتوبوس برای دسترسی به اماکن گردشگری دیگر مشهد استفاده کنید. این هتل دارای انواع مختلف واحدهای اقامتی است که از جمله آن‌هامی‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دونفره تویین، اتاق دبل و... اشاره کرد.

از امکانات این واحدها می‌توان سیستم تهویه مطبوع، کمد، تلویزیون، سشوار، مینی بار و حمام را نام برد. در هتل فردوس یک رستوران با گنجایش ۳۵۰ نفر نیز وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و ملل را طبخ می‌کند. از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان سالن ویژه برگزاری همایش، کافی‌نت، فضای بازی برای کودکان، اینترنت بی سیم، پارکینگ اختصاصی، خشک‌شویی و نمازخانه را نام برد.

هتل تارا از هتل های ارزان مشهد

با هتل تارا مشهد می‌توانید بهترین اقامت را با قیمت‌های به صرفه تجربه کنید و نگران دوری از حرم امام رضا(ع) نباشید. این هتل یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد است که با ۱۱۳ واحد اقامتی در ۱۱ طبقه خود از زائران پذیرایی می‌کند. انتخاب هر یک از واحدهای اقامتی بستگی به تعداد نفرات و سلیقه شما دارد. این واحدها از یک تخته تا ۴ تخته متغیر هستند و امکاناتی نظیر مبلمان راحتی، تخت خواب، حمام، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع در آن‌ها وجود دارد. در نزدیکی این هتل اقامتگا‌های دیگری را نیز می‌توانید ببینید که از جمله آن‌ها هتل مدینه الرضا مشهد است.

از تراس هتل می‌توانید ویو بی‌نظیر حرم و گنبد طلا را ببینید. رزرو اتاق‌های این هتل به همراه صبحانه است و رستوران آن نیز انواع غذاهای ایرانی را با مواد اولیه تازه برای ناهار و شام آماده خواهد کرد. در کافی‌شاپ آن نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را به همراه دسر سفارش دهید. امکانات عمومی هتل تارا نیز شامل سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و گیم‌نت، حمام ترکی، سالن آمفی‌تئاتر، محوطه بازی کودک، اتاق‌های ماه عسل، اتاق چمدان، استخر سرپوشیده و تاکسی سرویس است.

هتل جواد از هتل های ارزان و خوب مشهد

هتل جواد از هتل های ارزان و خوب مشهد

در معرفی هتل های ارزان نزدیک حرم می رسیم به هتل جواد مشهد که جزو تمیزترین هتل های نزدیک حرم است و امکانات عالی و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهد. این هتل در سال ۱۳۸۹، با تجهیز ۱۰۴ واحد اقامتی در ۱۳ طبقه خود جزو بهترین هتل‌های مشهد شناخته شد. انواع واحدهای اقامتی را می‌توانید در هتل جواد که از هتل های مشهد با قیمت مناسب است رزرو کنید. از جمله‌ آن‌ها می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق سه تخه، اتاق چهارتخته، پنج تخته اشاره کرد.

در هر یک از این واحدها، امکاناتی مانند لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، بلکن، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، مبلمان و تلفن وجود دارد. کافی‌شاپ مجهز این هتل با آماده سازی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد عصرانه شما را فراهم می‌کند. رستوران آن نیز با استفاده از مواد اولیه تازه و آشپزان ماهر، انواع غذاهایی ایرانی و ملل را آماده خواهد کرد. در ضمن هتل جواد یکی از هتل های ارزان مشهد با غذا است. از دیگر امکانات عمومی هتل می‌توان به سالن ماساژ، پارکینگ، فروشگاه، صندوق امانات، اینترنت، تاکسی سرویس و خدمات باربری اشاره کرد.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد نیز از دیگر هتل های ارزان نزدیک به حرم است. این هتل ۴ ستاره که از هتل‌ های ارزان مشهد خیابان امام رضا است، در سال ۱۳۵۷ افتتاح شد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته و آپارتمان های لوکس ۳ خوابه را رزرو کنید. در مجموعه هتل اترک دارای ۱۶۴ واحد اقامتی است که امکاناتی مانند چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع و کمد لباس نیز در آن‌ها تجهیز شده است. رستوران ارکیده و رز دو رستوران‌ هتل اترک هستند که انواع غذاهای ایرانی و ملل را همراه با نوشیدنی برایتان سرو خواهند کرد. با اقامت در این هتل به جاذبه‌های دیدنی مانند موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، بازار رضا و مدرسه میرزا جعفر دسترسی خواهید داشت.

هتل کیانا مشهد

آخرین معرفی از هتل های نزدیک به حرم را با هتل کیانا مشهد به پایان می‌رسانیم. این هتل از هتل های ارزان نزدیک حرم در مشهد است که با ۱۱۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. این هتل با حرم رضوی حدود ۵۰۰‌ متر فاصله دارد. سوییت مخصوص زوج‌ها و سوییت رویال از جمله بهترین واحدهای اقامتی هتل کیانا هستند. روم سرویس، کمد لباس، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، تلفن، مینی‌بار و... از تجهیزات واحدهای اقامتی به شمار می‌روند.

در رستوران ارغوان و ارکیده هتل کیانا علاوه بر فضای دل‌انگیز و زیبا، کیفیت بالای غذا را تجربه خواهید کرد. بهترین غذاهای ایرانی و ملل توسط آشپزان ماهر طبخ خواهند شد. از جمله امکانات عمومی نیز می‌توان صندوق امانات، اسپا و ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، کلاب کودکان، خشکشویی، خدمات تبدیل ارز، باشگاه ورزشی، استخر و سونا و جکوزی و حمام ترکی را نام برد.

در انتها

با معرفی هتل های ارزان نزدیک حرم مانند هتل کیانا، هتل فردوس، هتل الماس نوین و همچنین هتل اترک همراه شما بودیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید.