به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ این شرکت با در اختیار داشتن محصولاتی نظیر هاش، ناودانی، ورق گالوانیزه و استیل و با بکارگیری فناوری مدرن، ظرفیت‌های بالایی جهت پاسخگویی فراهم آورده است.

بر همین اساس در پیوان همواره اصل بر صداقت و ارتباط موثر با مشتریان است، لذا با ایجاد تسهیلات فروش به دو صورت بانکی و شرکتی، به عنوان یکی از امتیازات خاص، برای مشتریان وفادار در نظر گرفته است.

کارشناسان پیوان بر این باور هستند که مشتریان تنها یک مصرف‌کننده نیستند، بلکه در کانون اصلی فعالیت‌ها قرار دارند که لازمه آن جلب رضایت مشتریان و شناسایی و برآورده ساختن کامل خواسته‌ها و انتظارات آنها در خرید محصولات است. در واقع شرکت آرمان تجارت آرون پس از چهار دهه فعالیت، محصولات فولادی و آهن‌آلات را با بهره‌گیری از پتانسیل فضای مجازی، به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

شرکت‌ها و نام‌های زیادی تحت عنوان کارخانه‌های همکار پیوان در حال همکاری هستند که در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت می‌کنند که از جمله باسابقه‌ترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان در این عرصه هستند.

کارشناسان پیوان مصمم به تکمیل تمامی زنجیره‌های تامین و توزیع محصولات فولادی متناسب با نوآوری در این صنعت هستند، لذا بعد از سال‌ها تلاش بی‌وقفه شرکت پیوان خانواده‌ای به وسعت ایران را زیر پوشش خود دارد و به این امر افتخار می‌کند.

شرکت پیوان در طول سال‌ها فعالیت در حوزه تامین و توزیع آهن و مقاطع فولادی خدمت رسانی به مشتریان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و این موضوع را عامل کلیدی و مهم موفقیت و ثبات در بازار می‌داند. لذا برای دستیابی به این مهم آموزش را در سرلوحه خود جهت ارتقاء مهارت کارکنان در برخورد با مشتریان قرار داده است.

منبع: https://pivan.co