.به گزارش صدای بورس؛ مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی آسمان از پذیره نویسی صندوق طلای این شرکت با نام «آلتون» خبر داد

حامد قناعی افزود: زمان پذیره نویسی این صندوق از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ فروردین ماه و به مدت ۴ روز کاری در سامانه معاملات آنلاین تمامی کارگزاری‌ها انجام می‌شود و قیمت هر یک از واحدهای این صندوق در مرحله پذیره‌نویسی ۱۰۰۰ تومان است که به همه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی برای سرمایه‌گذاری عرضه می‌شود.

این صندوق، صندوقی کالایی است که محصولات سرمایه گذاری را از سمت بورس کالا عرضه و معامله می کند و نکته حائز اهمیت در مورد صندوق طلای آسمان «آلتون» امکان سرمایه‌گذاری این صندوق در گواهی سپرده شمش طلا است. گواهی سپرده شمش طلا حباب قیمتی موجود در سکه طلا را ندارد و از این بابت این صندوق به قیمت ارزنده‌تری اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار طلا می‌کند که این ویژگی سرمایه‌گذاری در صندوق طلای «آلتون» را بسیار جذاب‌تر کرده و سرمایه‌گذاران اطمینان بیشتری به ارزندگی دارایی این صندوق خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی آسمان عنوان کرد: امکان شرکت در این پذیره نویسی با حداقل وجه ممکن یعنی ۵۰۰ هزار تومان قابل انجام است و امکان سرمایه گذاری تا سقف صندوق یعنی ۱۰۰ میلیارد تومان در مرحله پذیره نویسی وجود دارد. همچنین در خصوص زمان بازگشایی صندوق نیز تمام تلاشمان بر ایناست که در یک بازه بسیار کوتاه از پایان پذیره نویسی، بازگشایی نماد و معاملات ثانویه آن انجام شود.