با شوکی که بازار وارد شد قیمت تلویزیون هم دچار سرازیری شده است، اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید اکنون زمان مناسبی برای اقدام است. بیایید نگاهی کوتاه به تغییرات قیمتی محصولات بیندازیم. خرید تلویزیون یکی از ضروری ترین خریدهای منزل است که می تواند تا چندین سال بدون مشکل شما را سرگرم کند یا اینکه واقعاً حالتان را بگیرد. تلویزیون های مختلفی در بازار وجود دارند و همین موضوع باعث می شود انتخاب تلویزیون مناسب کمی چالش برانگیز باشد. بهتر است از یک فروشگاه معتبر تلویزیون خریداری کنید و قبل از ثبت سفارش کمی اطلاعت در مورد دنیای تلویزیون ها داشته باشید، که در اینجا آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

قیمت تلویزیون بعد از شوک بازار

کاهش قیمت تلویزیون در بازار الان یکی از اتفاقاتی است که خریداران مدت زیادی منتظرش بودند و حالا دقیقاً آن زمان ایده آل برای خرید است. تحت تاثیر بازار و جوی که اکنون وجود دارد همه در حالت وهم و پرسش به سر می برند که همین تصمیم گیری برای خرید کالاها را سخت تر می کند اما نباید فراموش کرد که بازار بر سر هیچ مداری پیش نمی رود و ممکن است قیمت ها دوباره بال دربیاورند. برای خرید یک تلویزیون برای استفاده خانوادگی لازم نیست کف قیمت را لمس کنید چون ممکن است در این مسیر برعکس بروید و دیگر نتوانید با این قیمت پایین هم خریدتان را انجام دهید.

جدول قیمت تلویزیون

کدام برند قیمت پایین تری دارد؟

تلویزیون های برند شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر قیمت پایین تری دارند اما طبق قاعده نمی توان الماس را با قیمت نقره خرید! تلویزیون های ال جی و سامسونگ قیمت به نسبت متعادلی دارند و در برابر کیفیت و کارایی که ارائه می دهند ارزش خرید بسیار خوبی در این روزهای بازار دارند. سونی هم بعد از این برندها قرار می گیرد و قیمت آن خیلی دچار هیجان های بازاریان نمی شود البته این می تواند به کیفیت بالای محصول و همچنین رفتار فروشنده ها بستگی داشته باشد.

تلویزیون های ارزان قیمت 2022

برای اینکه بتوانید به راحتی تلویزیون های ارزان قیمت 2022 و 2021 را پیدا کنید کار را برای تان به سادگی آب خوردن راحت کرده ایم. می توانید بهترین تلویزیون های اقتصادی را در جدول زیر مشاهده کنید و تفاوت قیمتی امروز را با چند مدت پیش که دلار در ابرها به سر می برد مقایسه کنید. ارزانترین تلویزیون های بازار امکانات خیلی حرفه ای ندارند و نباید انتظار پرچمدارها یا غول کش ها را داشته باشید اما کیفیت ساخت این مدل ها قابل قبول است و می توانید انتظار کیفیت تصویر واضح، سرزنده و سرگرم کننده را از آن ها داشته باشید.

 در جدول زیر لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ را قرار داده ایم، این مدل ها ترکیبی از انواع قیمت ها را در خود دارند و به ترتیب پرفروش بودن ذکر شده اند.

قیمت تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سونی

تلویزیون های سونی به عنوان یکی از پرفروش ترین برندها در بازار طرفدار زیادی دارند به همین دلیل در بخش بعدی جدول قیمتی تلویزیون های این برند را قرار داده ایم. کیفیت تصویر و ساخت محصولات سونی بسیار عالی است و ارزش خرید بالایی دارند.

قیمت تلویزیون سونی

پیدا کردن فروشگاهی که قیمت تلویزیون ارزانی دارد ممکن است کمی سخت باشد چون چند نکته در اینجا مهم هستند که باید به آن ها توجه کنید. اول از همه به دنبال پایین ترین قیمت تلویزیون نباشید چون ممکن است کیفیت کالایی که خریداری می کنید واقعاً آن جنس اصلی و اورجینال نباشد. دوم اینکه باید سعی کنید فروشگاه معتبری را پیدا کنید که به نسبت بقیه بازار مبلغ تلویزیون هایش ارزان‌تر باشد، اما نه خیلی ارزان‌تر چون هیچ ارزانی بی دلیل نیست.

تلویزیون هایی که خون فرهاد قیمت شان است

بد نیست نگاهی هم به پیشرفته ترین تلویزیون های 2022 بیندازیم و کمی به برچسب قیمتی آن ها هم نگاه کنیم. تلویزیون های گران قیمت بازار مدل های پیشرفته ای هستند که کیفیت تصویر 8K دارند و در حال حاضر خریدشان خیلی توصیه نمی شود. اگر به دنبال بهترین گزینه، گرانترین مدل و طراحی فوق العاده لوکس و جذاب هستید قضیه برای شما فرق می کند و باید تلویزیون ایت خریداری کنید. در غیر اینصورت می توانید پیشرفته ترین تلویزیون های 4K را با قیمت پایین تر از مدل های 8K خریداری کنید(همچنان باید خون فرهاد بابت شان بپردازید اما مقدار خون کمتری میپردازید).

جمع بندی مطالب

هیچ انسان عاقلی نمی خواهد یک کالا را با قیمت خیلی گران بخرد و تقریباً همه می خواهند محصولات شان را در کف قیمت خریداری کنند. تحت تاثیر سیاست های اقتصادی و موقعیتی که در آن قرار گرفته ایم در حال حاضر بازار کف قیمت تلویزیون ها را لمس کرده است و یکی از بهترین موقعیت ها برای خرید تلویزیون اکنون است. ممکن است در آینده قیمت ها بالا بروند و مانند گذشته شوند یا در طرف دیگر قیمت ها پایین تر هم بیایند بالاخره هیچ چیز قطعی وجود ندارد اما مطمئناً نمی خواهید به خاطر امید به قیمت های پایین تر، فرصت خرید در این لحظه حساس را از دست بدهید و بعداً افسوس همین کف قیمتی را بخورید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تلویزیون و خرید به فروشگاه همسایه مراجعه کنید: https://hamsaye.net/