کمپانی سامسونگ سال 2022 را با یک سورپرایز برای طرفدارانش آغاز کرده است این شرکت برای اولین بار شروع به تولید و عرضه تلویزیون اولد QD-OLED کرده است کمپانی سامسونگ قبلا فقط تلویزیون های معمولی و کریستال و سری QLED را تولید کرده بود اما در سال 2022 طرفداران خود را با سری اولد شگفت زده کرده است البته هنوز زود هست که در مورد این تلویزیون ها بحث کنیم و لی با ظاهر جذاب و رخ زیبایی که دارند مطمئنا طرفداران سامسونگ را مایوس نخواهند کرد. در این تلویزیون ها سامسونگ پنل اختصاصی خود را طراحی و روی تلویزیون سوار کرده است که انحصار تولید ان را هم برای خود محفوظ کرده است.

لیست تلویزیون های سامسونگ 2022

سامسونگ در CES 2022 هم خوش درخشیده و تلویزیون های جدیدی را معرفی کرده است جذاب ترین این بخش تلویزیون های NEW QLED /MICRO LED  هستند که با فناوری جدید و با به روزرسانی های گسترده عرضه شده اند.

تلویزیون های سامسونگ NEW QLED/mini led 

این سری از تلویزیون های سامسونگ در سال 2021 به بازار عرضه شده اند و نسخه به روز شده همین تلویزیون ها در سال 2022 دوباره تولید و در مدلهای جدید روانه بازار شده اند فناوری mini led در نسخه های 4k و 8k تلویزیون های  new qled سامسونگ استفاده شده است.

همان طور که از نام این تلویزیونها پیداست در این تلویزیون ها از نور زمینه مینی ال ای دی استفاده شده است که همین کوچکی باعث می شود که بتوان تعداد بیشتری از این مینی ال ای دی ها را بر روی نمایشگر تلویزیون قرار داد، تفاوت اساسی این تلویزیون ها با تلویزیون های qled نیز در همین هست، در تلویزیون های Qled از نور پس زمینه ال ای دی سنتی استفاده شده است.

سری microLED در ابتدا دارای قیمت نسبتا بالایی بودند که با رسیدن آنها به تولید اقتصادی و یا واژه ی عامیانه ترش تولید تیراژ قیمت آنها هم مناسب شده و افراد دارای قدرت خرید متفاوت می توانند آنها را تهیه کرده و از آنها استفاده نمایند.

نئو

تلویزیون های سامسونگ QLED

تلویزیون های QLED سامسونگ که شامل تلویزیون های سری Q60 ، Q70 ، Q80  و Q90  می شوند این تلویزیون ها با توجه به قیمت مناسب تری که نسبت به تلویزیون های NEW QLED دارند می توانند گزینه های جذاب و جالبی برای کسانی که خواهان تلویزیون کیفیت بالای سامسونگ هستند باشند .

لیست تلویزیون های 2021 سامسونگ به همراه قیمت و مشخصات

QLED

ویژگی های بارز این نوع تلویزیون ها عبارتند از :

  • کیفیت تصویر 4K

  • صفحه نمایش QLED

  • سیستم عامل تایزن

  • سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات

  • دارای پنل VA

تلویزیون های سامسونگ مدل کریستال

تلویزیون های کریستال سامسونگ که شامل تلویزیون های سری 7 ، سری 8 و سری 9 میشوند این تلویزیون در کل می توان گفت که تلویزیون های اقتصادی هستند که اغلب مردم توانایی خرید آنها را دارند، با وجود قیمت مناسب دارای کیفیت تصویر و کیفیت قطعات بالایی نیز هستند.این تلویزیون ها در سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ در بازار ایران موجود می باشند.

لیست تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ به همراه قیمت و مشخصات

Crystal UHD

ویژگیهای بارز تلویزیون های کریستال سامسونگ 

  • کیفیت تصویر 4k

  • صفحه نمایش کریستالی

  • سیستم عامل تایزن

  • رفرش ریت 60 هرتز

  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات

امیدوارم که از خواندن این گذاره لذت برده باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این تلویزیون ها و یا ثبت سفارش می توانید به وبسایت ما ( فروشگاه رمز و راز ) سر بزنید و در صورت لزوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.