به گزارش اکو ایران، فروش خودرو به قیمت کارخانه بار دیگر از مسیر سامانه یکپارچه فروش برای تعدادی از متقاضیان که در دور دوم نتوانسته بودند برای خودرویی نام نویسی کنند، امکان پذیر شده است.

آن طور که مدیر سامانه یکپارچه فروش محصولات شرکت های خودروساز گفت خودروسازی کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید محصولات شرکت خودروساز حاضر در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه که در بازه زمانی برای نام نویسی نتوانسته بودند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند، امکان ثبت نام مهیا کرده است.

البته مهدی تقدسی تاکید کرد این طرح فروش فقط شامل سه درصد از افراد ثبت‌نام‌کننده در مرحله دوم سامانه یکپارچه که خودرویی به آنها تعلق نگرفته است و در لیست انتخابی آنها یکی از محصولات کرمان موتور بوده است، می‌شود.  

متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه از 20 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت سال جاری می توانستند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. متقاضیانی در مرحله دوم از سوم خرداد تا 10 خرداد امسال نیز می توانستند با حضور در سامانه یکپارچه فروش خودرو نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود از میان محصولات عرضه شده توسط چهار شرکت خودروساز شامل سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و خودروسازی فردا اقدام کنند. اما به دلیل حجم بالای تقاضا برای محصولات تولیدی سه خودروساز خصوصی امکان نام نویسی برای سه درصد از متقاضیان فراهم نشد. حال کسانی که یکی از نحصولات کرمان موتور را در لیست انتخابی خود قرار داده بودند می توانند در فرصت فراهم شده به سامانه یکپارچه مراجعه کرده و از میان محصولات عرضه توسط این خودروساز کرمانی دست به انتخاب بزنند.

تقدسی تاکید کرد در مورد سایر محصولات هم سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم عرضه، خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفت، در شهریور امسال حتماً این سامانه باز می‌شود و این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودرو‌هایی که عرضه می‌شود، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.