به گزارش اکو ایران، در سومین روز معاملاتی این هفته تمام شاخص ها، از جمله شاخص کل تا نیمه وقت معاملاتی روند صعودی داشتند. حجم معاملات تا ساعت 11 به هزار و 544 میلیون سهم رسید. بازار صبح خود را با قدرت به سمت بالا شروع کرد اما پس از معاملات خریداران در بازار؛ حجم فروشنده ها بر بازار غلبه کرد و شاهد فشار بر شاخص ها بعد از ساعت 11 هستیم.

در معاملات امروز صنایع محصولات چرمی و سایر معادن بیشترین رشد قیمت را تجربه کردند و صنعت انتشار و چاپ بیشترین کاهش قیمت را داشت. در بین نماد ها نیز ثبهساز، سکرد، بموتو و دفارا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و نماد های وساخت، لخزر و بالبر بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند.

نماد های افران، فردا، همای و کمند بیشترین تقاضای بازار را دارند و عرضه کنندگان نماد های همای، کمند، انرژی1 و فیروزا بیشترین عرضه را در بازار امروز تا به اینجای معاملات داشتند. تا ساعت 12 شستا، خگستر، سآبیک و نوری نماد های پرتراکنش بازار هستند.

شاخص کل بورس و فرابورس

شاخص کل فرابورس امروز بر خلاف روز معاملاتی قبل با رشد 13 واحدی همراه بود ولی این شاخص متاثیر از روند شاخص کل بعد از ساعت 11 قرار گرفته است. شاخص کل بازار امروز نوسانی بود و ابتدا با رشد 868 همراه بود اما در ساعت 11 نماد های موثر بر شاخص مثل کگل، نوری و فخوز فشار را بر شاخص کل زیاد کردند و شاخص روند نزولی به خود گرفت.

شاخص کل در حال حاظر منفی است است اما نوسانات بازار امکان رشد شاخص را نیز فراهم می کند و نمی شود پیش بینی دقیقی از پایان روز معاملاتی داشت.