به گزارش اکوایران: حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1403، در جلسه نوبت صبح روز سه‌شنبه سوم بهمن ۱۴۰۲ مجلس طی سخنانی با اشاره به جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دیشب جلسه خوبی داشتیم و صددرصد با دولت هماهنگ بودیم و مجلس کمترین افزایش را شاید در طول ۴۴ سال گذشته در بودجه داشته است.

حاجی بابایی در ادامه به اظهارات امروز یک خبرگزاری اشاره کرد و ادامه داد: یک خبرگزاری امروز گفته است که مجلس و کمیسیون ۳۰۰ همت سقف بودجه دولت را افزایش داده است، این درحالی است که نه تنها چنین افزایشی نداشته‌ایم بلکه با شفاف سازی ۱۳۴ همت درآمدهای دولت را افزایش داده‌ایم.

خبر مرتبط
تصویب کلیات بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق/ خبر خوش بودجه‌ای برای بازنشستگان

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به افزایش 50 همتی سقف بودجه جهت تأمین منابع افزایش حقوق بازنشستگان، از تصویب کلیات این لایحه در این کمیسیون با 21 رای خبر داد.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: ۴۴ همت در نفت، ۲۰ همت در مالیات شفاف سازی کردیم. همچنین در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده نیز شفاف سازی شده است. مجلس و کمیسیون تلفیق در طول دوره بررسی لایحه بودجه جلساتی با رییس جمهور و رییس مجلس داشته‌ و همه اقدامات با توافق انجام شد و تاکنون نیز به دلیل آنکه نمی خواهیم اختلافی ایجاد شود، جواب کسی را ندادیم.