به گزارش اکوایران، منابع محلی «شهرستان ملارد» از مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه عصمت در صفادشت خبر دادند.

سایت شفقنا نوشته از تعداد دانش‌آموزان مسموم‌شده فعلا اطلاع دقیقی در دسترس نیست و باید منتظر اظهار نظر رسمی مسئولان مربوطه بود.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز صبح امروز (13 اسفند)، از مسمومیت ۲۷ نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس در شهرستان «کوار» در این استان خبر داد.

به گفته او، این دانش‌آموزان با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حال عمومی این دانش‌آموزان خوب است و در حال حاضر مسئولان در محل حضور دارند و این مساله در دست بررسی است.

در ادامه، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از بروز مسمومیت در دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودرآهنگ خبر داد و گفت: در پی تماس با فوریت‌های پزشکی استان خدمات امدادرسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان در حال انجام است و با به‌کارگیری همه امکانات اورژانسی اقدامات لازم آغاز شد.

علیرضا توقیری با بیان اینکه همه ظرفیت‌های درمانی و فوریت‌های پزشکی و بیمارستان های استان در حال آماده‌باش هستند، اظهار کرد: حال عمومی دانش‌آموزان مطلوب و جزئیات این موضوع در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.