متقاضیان محترم می توانند از ساعت 8 روز  شنبه مورخ 1402/11/21 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 1402/11/28 جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارایه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی www.setadiran.ir/eauc  مراجعه نمایند.

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

1- شرکت کنندگان درمزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر اسناد رسمی منتخب (مندرج در سامانه ثبت نام امضاء الکترونیکی به آدرس www.gica.ir ) درسراسر کشور مراجعه نمایند.

2-. بـرگزاری مزایـده صرفاًٌ از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می پذیرد، لذا کلیه شرکت کنندگان درمزایده می توانند از تاریخ فوق الذکربه نشانیwww.setadiran.ir/eauc مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

3- ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 1402/1/28 امکان پذیر می باشد.

4- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

5-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم میباشد.

6- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت 8 الی 14 امکانپذیر خواهد بود.

7- پیشنهاد می گردد با توجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

8- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 12 روزسه شنبه مورخ 1402/12/1 در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می گردند.

9- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می توانندصرفا"گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1402/11/29 انتخاب وثبت نمایند.

توجه: (لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده وبدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف،ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد).

10- از تاریخ 1402/7/3 در تمامی مزایده ها و حراج های سازمان، امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود نداشته و برندگان مزایده مکلفند در مهلت اعلام شده در شرایط عمومی مزایده وحراج نسبت به واریز کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوطه اقدام نمایند.

11- مطابق مصوبه هیات مدیره محترم سازمان از مورخ 1402/9/5 مبلغ تضامین شرکت در مزایده از (15%) به (7%) کاهش یافته است.

12- متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

13- مطابقت صاحب توکن (امضای الکترونیکی) با نام واریز کننده وجه به حساب سازمان یا ارائه دهنده تضامین بانکی، بدیهی است درصورتی که تضامین بانکی با صاحب توکن صادر نشود و یا واریز وجه از حساب صاحب توکن صورت امکان تائید ودایع میسر نخواهد شد.                                                                                                    

متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن 27652198-021 تماس حاصل نمایند. 

شناسه آگهی 1657301 میم الف 4291                     

                                         سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی